گازرسانی به دهستان کوهستان با سرعت خوبی درحال اجراست

مرزن آباد- خبرنگار حرف: پس از اتمام گازرسانی به دهستان بیرون بشم از توابع بخش مرزن آباد، گازرسانی به دهستان کوهستان در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون پروژه در چند روستای این منطقه در حال اجرا می باشد. در همین راستا پیگیری وضعیت گازرسانی به دهستان کوهستان در نشست پولادی رییس شورای بخش […]

مرزن آباد- خبرنگار حرف: پس از اتمام گازرسانی به دهستان بیرون بشم از توابع بخش مرزن آباد، گازرسانی به دهستان کوهستان در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون پروژه در چند روستای این منطقه در حال اجرا می باشد.

در همین راستا پیگیری وضعیت گازرسانی به دهستان کوهستان در نشست پولادی رییس شورای بخش مرزن آباد با باقری معاون شرکت گاز استان مازندران صورت گرفت.رییس شورای بخش مرزن آباد با اشاره به جلسه فوق گفت: در این جلسه همچنین شرایط دریافت خسارت به معابر بیرون بشم مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

سیف الدین پولادی از معرفی پیمانکار جهت‌اجرای پروژه در روستای متکارودبار  خبر داد و اظهارداشت: در خصوص گاز رسانی به محور کوهستان نیز مجوز از اداره کل راه استان دریافت گردید.

وی ادامه داد: گازرسانی به داخل روستاهای طویر، چالزمین، دهنار، دهشهر، سرچشمه و ماسال انجام شده و انتقال خط اصلی در دست اقدام می باشد.رییس شورای بخش مرزن آباد همچنین با اشاره به اجرای گازرسانی به داخل روستاهای آغوزداربن و حریث گفت: پیمانکار جدید برای روستاهای برار و شهرستان و خط اصلی مشخص شده است.

پولادی در پایان گفت: لازم میدانم از تلاش مسوولین و کارکنان گاز شهرستان چالوس و بخش مرزن آباد و همچنین پیگیری ها، حمایت ها و مساعدت های نماینده‌ مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان چالوس و بخشدار پرتلاش مرزن آباد صمیمانه تقدیر بعمل آورم.