کورت شیشه‌ای اسکواش آمل به بهره‌برداری رسید

حرف آنلاین: کورت شیشه‌ای اسکواش آمل در پارک فجر این شهرستان  با اهدای راکت اسکواش به استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید. راکت اسکواش به عنوان نماد دعوت از مسئولان استانی و شهرستانی برای گرایش به این رشته مفرح که از سوی هیئت اسکواش استان مازندران به شهردار آمل اهدا شده بود در بهره‌برداری از بزرگ‌ترین […]

حرف آنلاین:

کورت شیشه‌ای اسکواش آمل در پارک فجر این شهرستان  با اهدای راکت اسکواش به استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید.

راکت اسکواش به عنوان نماد دعوت از مسئولان استانی و شهرستانی برای گرایش به این رشته مفرح که از سوی هیئت اسکواش استان مازندران به شهردار آمل اهدا شده بود در بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کورت شیشه‌ای اسکواش شمال کشور به استاندار مازندران اهدا شد.

رئیس هیئت اسکواش استان مازندران در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه کورت شیشه‌ای شهرستان آمل دومین خانه تخصصی اسکواش در مازندران به شمار می‌رود، افزود: این کورت در سالروز حماسه شش بهمن آمل توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل به دست استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید.

اسماعیل احمدی با تاکید بر اینکه تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی و هیئت اسکواش شهرستان در به ثمر رساندن این پروژه جای قدردانی دارد، گفت: امیدواریم در تمامی شهرستان‌های استان مازندران به این ورزش مفرح توجه ویژه صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه امیدواریم شاهد افتتاح سالن‌های دیگر کورت در استان مازندران باشیم، یادآور شد: اگرچه این سالن به صورت استاندارد نیست اما می‌تواند سالن تمرینی مناسب و نیز سالن بازی کودکان باشد و زمینه‌ای برای توسعه این ورزش و نیز ساخت سالن استاندارد در این شهرستان قرار گیرد.

احمدی با تاکید بر اینکه امیدواریم سرمایه‌گذاران برای ساخت سالن‌های تخصصی اسکواش دست به کار شوند، اظهار کرد: امیدواریم ورود مسئولان به این رشته ورزشی زمینه‌ای برای توسعه این رشته باشد.

وی با بیان اینکه اسکواش ورزشی مفرح است که در بخش ریوی و استقامتی برای ورزشکار زمینه مناسبی ایجاد می‌کند، افزود: تخفیفاتی برای کارکنان دولت در استفاده از سالن تخصصی اسکواش در شهرستان ساری در نظر گرفته‌ایم.

رئیس هیئت اسکواش مازندران با اشاره به اینکه کارکنان دولت به صورت رایگان و نیمه‌رایگان می‌توانند از سالن‌های کورت شهرستان‌های آمل و ساری استفاده کنند، تصریح کرد: این ورزش مفرح می‌تواند ساعت‌های خوبی را برای شهروندان فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه ساخت سالن کورت در شهرستان بهشهر توسط بخش خصوصی نیز در حال انجام است، بیان کرد: این پروژه به عنوان کورت کودکان نیمه‌کاره است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدی با اعلام اینکه دیواره اسکواش باز در شهرستان بهشهر راه‌اندازی شده است، گفت: با این طرح علاقه‌مندان می‌توانند از اسکواش باز یا همان اسکواش ایرانی استفاده کنند.

وی یادآور شد: نگاه این است که اسکواش در همه استان مازندران رواج پیدا کند و در پی رویکرد فدراسیون که دنبال استعدادیابی در استان‌ها است بتوانیم از استان مازندران نیز بازیکنانی شناسایی و تربیت کنیم.

رئیس هیئت اسکواش مازندران با اعلام اینکه در هفته‌های اخیر دو بازیکن آقا و بانوی مازندرانی به اردوی تیم زیر 11 سال کشور راه یافته‌اند، اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری در این رشته امید داریم بازیکنان مازندرانی به تیم‌های ملی راه پیدا کنند.