سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد؛

کمک ۱۵۴ میلیارد تومانی خیرین مازندرانی به حوزه بهداشت و درمان

حرف آنلاین: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش میزان مشارکت‌های مردمی در حوزه بهداشت و درمان خبر داد و اعلام کرد: خیرین تا پایان سال ۱۴۰۰ ،‌۱۰۵ میلیارد تومان در بخش بهداشت و ۴۹ میلیارد تومان آن در حوزه درمان کمک کردند. فرهاد غلامی در همایش استانی تجلیل از نیکوکاران و خیرین سلامت استان […]

حرف آنلاین: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش میزان مشارکت‌های مردمی در حوزه بهداشت و درمان خبر داد و اعلام کرد: خیرین تا پایان سال ۱۴۰۰ ،‌۱۰۵ میلیارد تومان در بخش بهداشت و ۴۹ میلیارد تومان آن در حوزه درمان کمک کردند.

فرهاد غلامی در همایش استانی تجلیل از نیکوکاران و خیرین سلامت استان مازندران که در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، با بیان اینکه توان بخش دولتی برای رفع نیازهای حوزه سلامت کم است، گفت: خوشبختانه ما اینجا نقش مساعدت مردمی در بخش‌های مختلف را به وضوح میبینیم که بسیار شاخص است.

وی با بیان اینکه اگر نبود حضور مردم در قالب کمک در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه درمان این موفقیت‌ها کسب نمی‌شد، افزود: در حوزه بهداشت از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به تدریج میزان مشارکت افزایش پیدا کرد.

غلامی اعلام کرد: کمک‌های مردمی در حوزه بهداشت و درمان از ۱۹ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ به ۷۶ میلیارد تومان در ۹ ماهه اول ۱۴۰۰ و تا پایان سال به ۱۵۴ میلیارد تومان رسید که ۱۰۵ میلیارد تومان در بخش بهداشت و ۴۹ میلیارد تومان آن در حوزه درمان بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندرام اذعان داشت: سیر افزایشی میزان مساعدت و عمل خیرخواهانه خیرین نشان از افزایش رویکرد مردم در امور بهداشتی و درمانی دارد.

گفتنی است؛ این همایش همچنین با هدف و امضای تفاهم‌نامه احداث مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۳، پایگاه بهداشتی شماره ۵ و مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری شهرستان ساری با حضور مسئولان ارشد اجرایی استان برگزار شد.