کمپین آشکاری علیه طارمی وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال پورتو از اتفاقاتی که در بازی با بواویشتا علیه مهدی طارمی مهاجم تیمش رخ داد به شدت انتقاد کرد. تیم فوتبال پورتو شب گذشته در هفته دهم لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم بواویشتا رفت و با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه دو […]

سرمربی تیم فوتبال پورتو از اتفاقاتی که در بازی با بواویشتا علیه مهدی طارمی مهاجم تیمش رخ داد به شدت انتقاد کرد.

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در هفته دهم لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم بواویشتا رفت و با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه دو پاس گل داد و یک گل هم به ثمر رساند که داور آن را آفساید اعلام کرد.

یکی از اتفاقات عجیب این بازی، برخورد داور با خطاهایی بود که روی مهدی طارمی رخ می‌داد. مهاجم ایرانی پورتو در این بازی سه بار در محوطه جریمه بواویشتا با مدافعان تیم حریف برخورد کرد ولی داور به سادگی از اعلام ضربه پنالتی خودداری کرد و حتی تصمیمی برای بازبینی صحنه در VAR نداشت.

این مسئله در دقیقه ۷۰ و بعد از سومین برخورد طارمی با مدافعان بواویشتا به اوج خود رسید و در نهایت «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو را مجاب کرد تا طارمی را پیش از آنکه از داور کارت بگیرد، تعویض کند.

کونسیسائو: این اتفاقات طبیعی نیست

کونسیسائو در پایان این بازی به شدت از عملکرد داور و همچنین دیدگاهی که نسبت به پنالتی گرفتن‌های مهدی طارمی وجود دارد انتقاد کرد. به گزارش روزنامه رکورد، کونسیسائو تاکید کرد که یک کمپین آشکار علیه مهدی طارمی وجود دارد.

سرمربی پورتو تصریح کرد: اتفاقاتی که برای طارمی رخ می‌دهد (تردید برای اعلام پنالتی) طبیعی نیست. من او را تعویض کردم تا مانند دیدار با پاکوس دفریرا از زمین اخراج نشود.

کونسیسائو همچنین تاکید کرد که حتی در صورتی که این صحبت‌ها برایش دردسرهای انضباطی در پی داشته باشد، به حرف زدن ادامه می‌دهد و سکوت نمی‌کند.

طارمی: بر موانع غلبه می‌کنیم

طارمی علاقه زیادی داشت تا در این مسابقه گلزنی کند تا تعداد گل‌های را در لیگ پرتغال بیشتر کند. این مهاجم در این فصل، هفت گل در لیگ پرتغال به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. این مهاجم که از تصمیمات داور در بازی با بواویشتا عصبانی بود، بعد از تعویض شدن به شدت از سوی هواداران پورتو تشویق شد.

طارمی ساعاتی بعد از بازی پیامی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت: «بیایید ادامه دهیم! ما روز به روز کار می‌کنیم تا بر همه موانعی که بر سر راهمان قرار می‌گیرد غلبه کنیم.»

راز گلزنی «اوانیلسون» با پاس طارمی

اوانیلسون بازیکنی بود که در دیدار با بواویشتا با دو پاس مهدی طارمی موفق به گلزنی شد و ترکیب رویایی را با مهاجم ایرانی تشکیل داده بود.

وی در پایان مسابقه درباره اینکه راز موفقیتش با طارمی در چیست، گفت: این موضوع از تمرینات ما ناشی می‌شود و آن را در تمرینات انجام می‌دهیم. از گلزنی برای پورتو بسیار خوشحالم.