فرماندار ویژه بابل؛

کلنگ زنی سد سجادرود بابل در هفته دولت

حرف آنلاین: فرماندار شهرستان بابل از آغاز عملیات اجرایی سد سجادرود بابل در هفته دولت خبر داد.

قاسم عزیززاده گرجی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت از شهید رجایی با عنوان خادم مردم و کسی که اهل وعده و وعید نبود یاد کرد و گفت: ایشان با خلوص نیت عمل می‌کردند.

افتتاح ۴۴ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی در هفته دولت

وی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت در بابل، افزود: در سال جاری ۴۴ پروژه با ۱۲۰ میلیارد تومان در بخش‌های ۶گانه بابل افتتاح می‌شود و در کنار این پروژه‌ها، ۱۶ پروژه مختلف از جمله سد سجادرود بابل در منطقه بندپی شرقی با اعتبار ۴۳۱ میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

عزیززاده گرجی با اشاره به پروژه راکد ورزشی شهر گتاب، تاکید کرد: این پروژه راکد ۱۱ ساله با تامین اعتبار، دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

ایجاد اشتغال مجدد برای ۱۹۶ نفر

فرماندار ویژه بابل ادامه داد: طبق پیگیری فرمانداری مبلغ تسهیلات اشتغال اعطایی بانک‌های عامل به ۴۷۸ میلیارد و ۶۵۲ میلیون تومان رسید که ۹۸ میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان به مناطق کم‌توسعه یافته اختصاص، ۳ هزار و ۳۲۸ طرح به سرانجام رسید و برای ۳ هزار و ۸۹۳ نفر اشتغال‌زایی ایجاد شد.

این مسئول از ایجاد اشتغال مجدد برای ۱۹۶ نفر با احیای ۹واحد تعطیل و نیمه تعطیل در بابل و در راستای حمایت از تولیدکنندگان خبر داد و گفت: همچنین سهم یودجه بابل از مصوبات سفر ریاست جمهوری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود که ۱۰ میلیارد تومان آن برای ورزشگاه هفت تیر هزینه شد.