کشف 30 قطعه فلامینگو در بهشهر

حرف آنلاین: رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهشهر از کشف 30 قطعه فلامینگو زنده از یک شکارچی در بهشهر خبر داد و گفت: متخلف شکار فلامینگوها هدف خود از این کار را احداث باغ پرندگان عنوان کرد. زمان رضااحمدی  اظهار کرد: یکی از اهالی روستای «امام‌ده» از توابع بخش مرکزی بهشهر، نسبت به شکار غیرمجاز […]

حرف آنلاین:

رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهشهر از کشف 30 قطعه فلامینگو زنده از یک شکارچی در بهشهر خبر داد و گفت: متخلف شکار فلامینگوها هدف خود از این کار را احداث باغ پرندگان عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: کشف 30 قطعه فلامینگو از یک شکارچی در بهشهر

زمان رضااحمدی  اظهار کرد: یکی از اهالی روستای «امام‌ده» از توابع بخش مرکزی بهشهر، نسبت به شکار غیرمجاز و زندانی کردن 30 قطعه فلامینگو در منزل خود اقدام کرد.

وی ادامه داد: با همکاری پلیس اطلاعات انتظامی و در اجرای حکم دادستان بهشهر، ماموران یگان حفاظت محیط زیست مستقر در منطقه، این تعداد فلامینگوها را از منزل فرد متخلف کشف و ضبط کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بهشهر، گفت: با توجه به زنده بودن و سلامت فلامینگوها، این پرندگان مهاجر در تالاب بین‌المللی میانکاله رهاسازی شدند.

رضااحمدی بیان داشت: فرد متخلف در بازجویی‌های اولیه هدف خود از زندانی کردن 30 قطعه فلامینگو را احداث باغ پرندگان عنوان کرد.

وی در پایان گفت: پرندگان مهاجر، پس از اتمام زمان تابستان یا زمستان‌گذرانی به زیستگاه نخستین خود باز می‌گردند و نگهداری این پرندگان، به معنای مرگ تدریجی آنها، صدمه زدن به طبیعت و جلوگیری از حیات طبیعی آنها است.