کشف 150 فقره سند جعلی در آمل

حرف آنلاین: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، از شناسایی و انهدام باند کلاهبرداری و کشف 10 فقره کلاهبرداری به همراه 150 فقره سند جعلی خبر داد. محمد عظیمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند کلاهبرداری با جعل اسناد و فروش مال غیر در شهرستان آمل موضوع در دستور کار ماموران […]

حرف آنلاین:

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، از شناسایی و انهدام باند کلاهبرداری و کشف 10 فقره کلاهبرداری به همراه 150 فقره سند جعلی خبر داد.

محمد عظیمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند کلاهبرداری با جعل اسناد و فروش مال غیر در شهرستان آمل موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با استفاده از شگردهای خاص یکی از متهمان به جعل و کلاهبرداری به نام «محمدعلی ـ ح» را شناسایی کرده و در اقدامی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

عظیمی خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس با اعتراف به بزه انتسابی با همکاری دو هم‌دستش به 10 فقره جعل و کلاهبرداری در این ارتباط اقرار کرد.

وی افزود: با دریافت این اطلاعات کار شناسایی و دستگیری دو متهم دیگر این پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی هر دو متهم را حین انتقال سند و فروش زمین شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به کشف 150 فقره اسناد جعلی در مخفیگاه متهمان از تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مرجع قضایی خبر داد و گفت: متهمان پس از معرفی به مرجع قضایی با حکم قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.