کشف یازده تن آرد قاچاق در جویبار

حرف انلاین : فرماندار جویبار از کشف آرد قاچاق به میزان یازده تن در یک انبار غیرقانونی، توسط سربازان گم‌نام آقا امام زمان(عج) در اطلاعات ناحیه‌مقاومت بسیج شهرستان جویبار، خبر داد.

کمال رستمعلی با بیان این‌که در اقدام بزرگ اقتصادی دولت، همه‌ی مجموعه‌های اجرایی، قضایی، انتظامی و امنیتی، ضمن رصد مستمر بازار، با هرگونه تخلف و قاچاق و تضییع حقوق مردم عزیزمان، با جدیت مقابله می‌کنند، گفت:مجموعه‌ی اقدامات امنیتی شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج جویبار، منجر به شناسایی و کشف یازده تن آرد قاچاق شد.
فرماندار جویبار با تشکر از فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، دادستان و صمت شهرستان و هم‌چنین نیروهای امنیتی، اظهار داشت: این میزان آرد از شهرهای مختلف و به شکل قاچاق جمع‌آوری و دپو شده بود.

 

 

جریمه ۲۲ میلیون تومانی ۲ نانوایی در جویبار

مدیر جهاد کشاورزی جویبار نیز از جریمه ۲۲ میلیون تومانی ۲ نانوایی متخلف در این شهرستان خبر داد. غلامرضا سعیدی  گفت: در بازدید سرزده ستاد تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی و بازرسان اداره صمت شهرستان جویبار از نانوایی های این شهرستان، کیفیت و کمیت مکان نانوایی، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه های هر قرص نان با توجه به نوع نان، توسط بازرسین پایش و چگونگی پخت نان، ساعات پخت، رعایت بهداشت و کیفیت آرد و نان نانوایی ها مورد بازرسی قرار گرفت.

سعیدی هدف از این بازدیدها را نظارت دقیق و مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان مناسب و بهداشت نانوایی ها از سوی دستگاه های ذیربط برشمرد و گفت: در این گشت مشترک از ۱۵ واحد نانوایی در بخش گیل خوران و دهستان لاریم بازدید شد که در این مرحله برای ۲ واحد متخلف به دلیل کم فروشی و عدم رعایت ساعت پخت، پرونده تعزیراتی تشکیل و جریمه ۲۲ میلیون تومانی اعمال شد و متخلفین برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات شهرستان معرفی شدند.

وی با اشاره به استمرار بازدیدها از نانوایی های این شهرستان، گفت: عدم رعایت ساعت پخت و تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و نانوا در قبال این موضوع باید مسئول و پاسخگو باشد.