کتابخانه مرکزی ساری تا سال آینده افتتاح خواهد شد

حرف آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: افتتاح تالار مرکزی ساری نشان داد که بنای ما در دولت محوری شعارمحوری نه بلکه کارنامه‌محوری است، در همین راستا کتابخانه مرکزی ساری نیز تا سال آینده افتتاح خواهد شد.

محمدمهدی اسماعیلی امروز در آیین افتتاح تالار مرکزی ساری‌، اظهار کرد: خرسندیم که تالار مرکزی ساری شامل سالن بزرگ موسیقی، تئاتر و سینما با آخرین فناوری‌های لازم در این عرصه به افتتاح رسید.

وی با اشاره به بازدید از این پروژه که در سال گذشته صورت گرفت، افزود: برای این مجموعه با زیربنای ۱۲ هزار ۳۸۰ مترمربع دارای سالن آمفی تئاتر ۶۰۱ صندلی، سالن سینما ۱۸۷ صندلی و سالن موسیقی و بخش‌های مختلف در این ۱۵سال تا سال گذشته ۷۴ میلیارد تومان هزینه شده بود، بعد از آن ۸۹ میلیارد تومان هزینه شد تا این پروژه به نتیجه رسید.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه انجام کار مهم نیاز به ارادههای قوی دارد، گفت: ما ۱۵ مجموعه تالارهای مرکزی در کشور را در دست احداث و تکمیل داریم که متوسط عمر تکمیلشان ۱۵ الی ۲۰سال است که باید موزه عبرت باشد، اما با عزمی جدی با هدف دوری از انجام کارهای نمایشی عزممان افتتاح این پروژه‌ها است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه دارد: بنای دولت سیزدهم این است که به جای ارائه دادن شعار کارنامه ارائه بدهیم، چرا که مردم از شنیدن شعار خسته‌شدند، در سراسر کشور این نگاه جان گرفته و در حال انجام است.

این مسئول یادآور شد: حتما پروژه کتابخانه مرکزی ساری را تا سال آینده به نتیجه خواهیم رساند، نگاه ما به مازندران باداشتن تاریخ دیرینه دولت علویان که روز ملی مازندران را به ثبت رساند. نگاهی ویژه است.