کاهش 12 درصدی سرقت در مازندران

حرف آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مازندران در همه شاخص‌های امنیت و جرم وضعیت رو به بهبودی دارد، گفت: سرقت در مازندران 12درصد کاهش داشته است. سردار اسماعیل احمدی مقدم در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی مازندران بیان کرد: وجه تمایز پلیس جمهوری اسلامی ایران با سایر پلیس‌های دنیا این است که پلیس […]

حرف آنلاین:

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه مازندران در همه شاخص‌های امنیت و جرم وضعیت رو به بهبودی دارد، گفت: سرقت در مازندران 12درصد کاهش داشته است.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی مازندران بیان کرد: وجه تمایز پلیس جمهوری اسلامی ایران با سایر پلیس‌های دنیا این است که پلیس جمهوری اسلامی ایران قانونی را رعایت می‌کند که مردم را به صراط مستقیم هدایت می‌کند.

احمدی مقدم افزود: افتخار پلیس ما این است که خادم جمهوری اسلامی ایران و مطیع رهبری و در خط اهل‌بیت است.فرمانده ناجا با اشاره به کارگیری درست از امکانات و ظرفیت های کشور، متذکرشد: اقتصاد مقاومتی به این معنا است که از منابع موجود که دیده نشده، بهره ببریم، منابعی که به دلیل منابع نفتی، به چشم نمی‌آید.

احمدی مقدم با بیان این که کشور ما بدون پول نفت هم اداره می شود، گفت: 70درصد از بودجه مورد نیاز خود را تامین می کنیم در واقع وابستگی ما به منابع دولتی30درصد است.وی با بیان این که مازندران استانی است که بیش از جمعیت خود، پذیرای گردشگران است و مشکلات خاصی اعم از زمین‌خواری، هجوم سرمایه‌ها، ترافیک ، اسکان مسافران و… دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی حضور خوبی در طرح‌های دریا داشت و این حضور امدادی نیروی انتظامی باید افزایش یابد.

فرمانده انتظامی مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای تاثیر گذار درجهان است، گفت: امنیت موجود در کشور مثال زدنی است.سردار مسعود جعفری نسب با بیان اینکه مجموعه فرماندهی انتظامی مازندران چهار عملیات را در دستور کار خود دارد، اظهار داشت: برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی، سلب آسایش از فروشندگان مواد مخدر، مبارزه با سارقان و خدمت در زمینه بهبود کیفیت ارائه خدمات در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

وی یادآورشد: نیروی انتظامی به عنوان پرچم دار امنیت و آسایش، امنیت مطلوب را در استان به وجود آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان نیز با بیان این که نیروی انتظامی با تاسی از سیره حکومت اهل بیت(ع) اقدام به برگزاری تامین امنیت می کنند، گفت: نیروی انتظامی در برقرای تامین امنیت مرز برای حضور زائران به کربلا تلاش بسیاری کرد.آیت الله نورالله طبرسی با اشاره به ورود17 میلیون زائر به کربلا از سراسر جهان برای شرکت در مراسم اربیعن، اظهار داشت: آبروی ما شیعیان امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) هستند.

در ادامه استاندار مازندران نیز با اظهار این که تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در جامعه ستودنی است، گفت: نیروی انتظامی  با حضور موثر خود در تمام بخش ها توانسته امنیت را برقرار کند.

ربیع فلاح جلودار با بیان این که امنیت یکی از زیر ساخت های توسعه جوامع به شمار می آید، بیان کرد: باهمدلی و هماهنگی که بین دستگاه‌ها در مازندران وجود دارد، امنیت هم جاری است.

فرمانده ناجا در حاشیه این سفر در جمع خبرنگاران مبارزه با سرقت را از اولویت های نخست نیروی انتظامی در سال 93عنوان کرد و افزود: روند رشد سرقت را تا آذر ماه مهار کردیم و این روند رو به نزول است و امسال کاهش سرقت را در کشور تجربه می‌کنیم. وی ادامه داد: مبارزه با فروشندگان مواد مخدر اولویت دوم نیروی انتظامی است و در بعضی از استان‌ها زیرساخت‌های نگهداری از این افراد فراهم بود و عملیات به خوبی انجام شد.

فرمانده ناجا با اشاره به کاهش 12 درصدی سرقت در مازندران،اظهارداشت: مازندران در همه شاخص‌های امنیت و جرم وضعیت  رو به بهبودی دارد.وی با اشاره به افزایش نزاع، دعوا و استفاده از سلاح در مازندران افزایش یافته بود که نیروی انتظامی این استان با قاطعیت وارد شد و با این افراد برخورد کرد، ادامه داد: امسال همچنین کاهش 7درصدی تصادفات را در سطح کشور شاهد بودیم.احمدی مقدم میانگین کشفیات مواد مخدر را 42تا50تن در طول ماه عنوان کرد.