کالدرون : من مقصر نیستم

سرمربی سابق آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید او مقصر شرایط فعلی این باشگاه در بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی نیست. گابریل کالدرون با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود اظهار کرد: هواداران پرسپولیس! شما را خطاب قرار می‌دهم تا بگویم اولین نفری که علاقه‌مند است این مسئله حل و فصل شود، خود من هستم. اکنون فقط […]

سرمربی سابق آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید او مقصر شرایط فعلی این باشگاه در بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی نیست.

گابریل کالدرون با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود اظهار کرد: هواداران پرسپولیس! شما را خطاب قرار می‌دهم تا بگویم اولین نفری که علاقه‌مند است این مسئله حل و فصل شود، خود من هستم. اکنون فقط باید منتظر ماند تا بروکراسی بانک تمام شود.

وی افزود: نمی‌توانم بپذیریم که بعد از دو سال انتظار، بخواهند من را مقصر وضعیت فعلی بدانند. از زمان حضورم در باشگاه، همیشه لطف شما (هواداران) را احساس کردم و دوست ندارم کسی یه آن خدشه‌ای وارد کند. در روزهایی که در کنار شما و بازیکنان بودم، بسیار خوشحال بودم و این آن چیزی است که امروز باعث می‌شود آروز کنم روزی دوباره به ایران برگردم.

باشگاه پرسپولیس چند روز قبل حدود ٧٠٠ هزار دلار از مطالبات کالدرون و دستیارش را به حسابی در سوئیس واریز کرد اما به نظر می‌رسد کار انتقال پول کامل انجام نشده و به همین خاطر هنوز پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته است.