آغاز اجرای کالابرگ الکترونیک در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازنران از اجرای طرح ملی کالابرگ‌ الکترونیکی با عنوان طرح فجرانه در این استان خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از اجرای طرح ملی کالابرگ‌ الکترونیکی با عنوان طرح فجرانه در این استان خبر داد.

علی باقری اظهار کرد: این طرح که در دهه فجر امسال در سطح آغاز شده است، تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مرحله جدید و بزرگ طرح ملی کالا برگ الکترونیکی با عنوان طرح فجرانه در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه اول تا هفتم در دهه مبارک فجر و همزمان با جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان مازندران آغاز شده است.

باقری افزود: در این طرح اعتبار خرید ۱۱ قلم کالا برگی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات از یک میلیون و ۲۰۰ به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تمام خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار بسته تشویقی برای خرید ۱۱ قلم کالا دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه احتماعی مازندران افزود: مبلغ حمایتی دولت به‌ صورت اعتبار به حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته است و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید، مصرف می‌شود