پیش‌کنگره آیت الله کوهستانی در مشهدمقدس برگزار می‌شود

جلسه ستاد برگزاری کنگره عارف مازندرانی آیت الله محمدکوهستانی در بهشهر برگزار شد. به گزارش حرف آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، صبح امروز جلسه ستاد برگزاری کنگره عارف مازندرانی آیت الله محمدکوهستانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، امام جمعه و نماینده مردم […]

جلسه ستاد برگزاری کنگره عارف مازندرانی آیت الله محمدکوهستانی در بهشهر برگزار شد.

به گزارش حرف آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، صبح امروز جلسه ستاد برگزاری کنگره عارف مازندرانی آیت الله محمدکوهستانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، امام جمعه و نماینده مردم بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس و دیگر اعضاء دردفتر حجت الاسلام جباری امام جمعه بهشهر برگزار شد.

در جلسه پس از گزارش روند اجرایی کنگره و سخنان حجت الاسلام جباری و شریعتی نماینده مردم بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در خوص چگونگی اجرای کیفی این کنگره ، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این که تاکنون32 عنوان مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده افزود:در زمینه تولید محتوا اتفاقات خوبی در کمیته علمی افتاده و آماده می شویم تا پیش کنگره همایش را در مشهد مقدس برگزار نماییم .

وی اظهار داشت : در برگزاری این کنگره عزم جدی باید ایجاد شود تا برنامه ای در شأن این بزرگ مرد زهد و عرفان برگزار گردد.

زارع افزود: کارساخت فیلم مستند از زندگی مرحوم آیت الله کوهستانی به اتمام رسیده همچنین ؛ چاپ کتاب کلمات قصار ایشان نیز انجام شده است.