پیشنهاد فنرباغچه برای جذب سردار !

یک روزنامه ترکیه‌ای خبر داد باشگاه فنرباغچه قصد دارد سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران را خریداری کند اما مبلغ پیشنهادی این باشگاه عجیب است! قرارداد سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران با تیم زنیت روسیه تابستان امسال به پایان می‌رسد و این مهاجم می‌تواند با شرایط راحتتری به تیم‌های دیگر اروپایی برود. باشگاه زنیت […]

یک روزنامه ترکیه‌ای خبر داد باشگاه فنرباغچه قصد دارد سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران را خریداری کند اما مبلغ پیشنهادی این باشگاه عجیب است!

قرارداد سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران با تیم زنیت روسیه تابستان امسال به پایان می‌رسد و این مهاجم می‌تواند با شرایط راحتتری به تیم‌های دیگر اروپایی برود. باشگاه زنیت هنوز نتوانسته آزمون را متقاعد به تمدید قرارداد کند و اگر می‌خواهد از انتقال این بازیکن به درآمد برسد، باید او را در زمستان به فروش برساند.

در روزهای گذشته از علاقه باشگاه‌های مختلفی در اروپا به آزمون صحبت به میان آمده است. باشگاه لئون فرانسه در صدر مشتریان آزمون است اما هنوز نتوانسته زنیت را متقاعد به فروش کند. لئون قصد دارد مبلغی در حدود هفت تا هشت میلیون یورو برای خرید مهاجم ایران هزینه کند.

از سوی دیگر بحث باشگاه آتالانتا ایتالیا هم به میان آمده است؛ باشگاهی که گفته می‌شود روس‌ها به فروش آزمون به این تیم ایتالیایی بیشتر علاقه دارند و ظاهراً پول بیشتری برای این نقل و انتقال هزینه می‌کنند.

در این میان اما روزنامه «تکویم» ترکیه خبر عجیبی منتشر کرد و مدعی شد باشگاه فنرباغچه هم به جمع مشتریان آزمون اضافه شده است؛ اما مبلغی که فنرباغچه برای آزمون مدنظر دارد دو تا سه میلیون یورو است!

این روزنامه در خبر خود آورده است که «پریه‌را» سرمربی فنرباغچه روی جذب آزمون نظر مثبتی داشته و دستور خرید او را به باشگاه داده است. البته بعید است باشگاه زنیت با این درخواست در قبال آزمون موافقت کند چون به دنبال پیشنهادات بیشتری است.