مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران؛

پیام جوادی مدیرکل ارشاد مازندران به مناسبت هفته دولت

حرف آنلاین: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت هفته دولت در پیامی امید آفرینی، رسیدگی به امورات فرهنگ و هنر استان را جزو برنامه های مهم دولت در استان اعلام کرد.

حسین جوادی مدیرکل  ارشاد مازندران در آستانه هفته دولت ضمن تشریح عملکرد آن اداره کل در سال جاری،  ثبت رسمی ۱۴ آبا ماه سالروز استقرار حکومت علویان به عنوان  “روز مازندران  ” در تقویم رسمی کشور را از دستاوردهای فرهنگی در دولت سیزدهم در مازندران دانست.

وی با اشاره به سفرها و دیدارهای شهرستانی در ۱۴ شهرستان، افزود: اتخاذ تصمیم برای تسریع و یا تدبیر پروژه‌ها ، دیدار و نشست با همکاران، تشکیل میز خدمت، دیدار با مسئولین، برگزاری جلسات با فعالان فرهنگ بومی هر شهر از جمله برنامه‌های مهم این سفرها بود.

جوادی با اشاره به برگزاری همایش هنرمندان حسینی با حضور ۲۵۰ هنرمند غرب مازندران در شهرستان نور، یادآور شد: این همایش با هدف احیای فرهنگ آیینی و سنت‌های عاشورایی مازندران برپا شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: تشکیل شورای جامع فرهنگ و هنر در ۲۲ شهرستان ، پاسخگویی سریع آسان و کامل به همه مخاطبین و جامعه هدف، برگزاری بیش از ۲۰ همایش به مناسبت روز خبرنگار، همایش بزرگ روز خبرنگار مازندران در چالوس و غیره به‌خوبی انجام شد.

برنامه‌ریزی برای اجرای طرح عظیم ” ۱۰ شهر ۱۰ اتفاق بزرگ “

این مسئول از تشکیل کمیته ساماندهی آگهی‌های تبلیغاتی رسانه‌ها خبر داد و عدم ساماندهی آن را مشکل بزرگ رسانه‌ها دانست‌‌.

وی تاکید کرد: برگزاری اشکواره بزرگ فرهنگی هنری حسینی با حضور ۲۸ استان و ۴ هزار و ۲۰۰ هنرمند با ۷ هزار و ۸۰۰ اثر در موضوع امام حسین (ع) همراه بود.

جوادی به برگزاری پیش همایش بزرگ حضرت آیت الله العظمی کوهستانی اشاره کرد و توجه به زیرساخت‌های فرهنگ بومی و ارائه طرح مناسب جهت حفظ آن را از اهداف مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دانست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین از برنامه‌ریزی برای انعقاد تفاهم‌نامه با ۱۲ دستگاه و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح عظیم ” ۱۰ شهر ۱۰ اتفاق بزرگ ” با رویکرد کاملا تخصصی خبر داد.