پوشش لباس در کشتی لوچو از قوانین جدید ورزش و جوانان مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه کشتی گیران باید با پوشش و لباس در ورزش کشتی لوچو حاضر شوند، گفت: خالکوبی در این ورزش ممنوع بوده و این مسائل جزئی از مصوبات جدید ما است.

به گزارش حرف آنلاین؛ علی رجبی وندچالی عصر دوشنبه ۱۳ شهریور در نشست با رؤسا و نواب رؤسای هیات‌های ورزشی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه بزرگترین کار ورزشکاران تواضع است، اظهار کرد: باید بحران را کنار بگذاریم و یکی از اشکالات کار ما این است که قهرمانان و مدیران پرتلاش شهرهای همجوار را می‌بینیم، اما قهرمانان و مدیران شهر خود را قبول نداریم.

وی با تاکید بر اینکه نباید باطن زندگی خود را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه می‌کنیم،افزود: شهرستان بابل همیشه از قهرمانان خود یاد می‌کند که این قابل تحسین است.

رجبی وندچالی با تاکید بر اینکه باید با ورزش به مکتب برسیم، خاطرنشان کرد : باید تحمل داشته باشیم و دست به دست هم بدهیم تا مشکلات را حل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد : ورزش دین شناسی، رفتارشناسی و مکتب شناسی است.

این مسئول با اشاره به اینکه کشتی گیران باید با پوشش لباس در ورزش کشتی لوچو حاضر شوند، تصریح کرد :خالکوبی در این ورزش ممنوع بوده و این مسائل جزئی از مصوبات جدید ما است.

او با عنوان اینکه لوچو یک ورزش پهلوانی است، ادامه داد : پهلوانی با این مسائل همخوانی ندارد و هر رشته باید جایگاه خود را حفظ کند.

رجبی وندچالی با بیان اینکه قهرمانان باید تا یک مسیری هدایت شوند و جایگاه آنها حفظ شود، اظهار کرد : در آینده نزدیک واحد قهرمان در اداره کل اجرایی می‌شود تا به بررسی مشکلات و ارتباط با قهرمانان پرداخته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ذکر کرد : تمام هیأت‌ها باید مسئولیت ریاست را بپذیرند و سرپرست را قبول نداریم و سرپرست‌ها حق کاندیدا شدن در استان را ندارند.

وی با عنوان اینکه ورزش همگانی ما در استان ضعیف است، خاطرنشان کرد : ما از ظرفیت سواحل و پارک‌ها در ورزش همگانی استفاده نمی‌کنیم و به دنبال سالن‌های مختلف هستیم.

این مقام مسئول تاکید کرد : تعداد ورزش‌های بومی محلی ما زیاد است اما همیشه به دنبال لوچو هستیم و این موضوع شایسته ورزش مازندران نیست.

علی رجبی وندچالی از فرماندار و شهردار محمودآباد خواستار تخصیص یک پارک شهر به بانوان شد و گفت : در آینده ای نزدیک برنامه‌ای از جوانان خواهید دید که باعث تحول می‌شود.

وی با اعلام اینکه ۳ باشگاه ورزشی در آمل به دلیل نداشتن مجوز پلمب شدند، افزود: مربیان و باشگاه‌هایی که کارت و مجوز ندارند به آنها اخطار داده شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه ۸۲۰ میلیون تومان برای نوسازی زمین فوتبال استان اعتبار دریافت کردیم، تصریح کرد: قول می‌دهیم با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در هفته تربیت بدنی کفپوش سالن شهید بهشتی محمودآباد را تعویض کنیم.