ابراهیم شیرود عشوریان فرماندار رامسر‌ شد

حرف آنلاین: سرپرست فرمانداری رامسر شامگاه یکشنبه با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان معرفی شد.

سید محمود حسینی پور در این مراسم ابراهیم شیرود عشوریان را به عنوان سرپرست فرمانداری رامسر معرفی و از زحمات محمد آزاد که از دی ماه سال ۹۵ سکان فرمانداری رامسر را در اختیار داشت ، قدردانی کرد.

شیرود عشوریان متولد سال ۵۴ و زاده شیرود شهرستان تنکابن و دارای تحصیلات جامعه شناسی اقتصادی و توسعه در مقطع دکتری است. او سوابق مدیریتی چون بخشداری خرم آباد ، بخشداری مرکزی رامسر و معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان را در کارنامه خود دارد.

فرماندار سابق رامسر در این مراسم، توسعه باند جدید فرودگاه رامسر و تصویب مرز هوایی برای این شهرستان را از شاخص ترین پروژه ای تاثیر گذار برای رامسر یاد کرد و در عین حال افزود: این پروژه ها در شرایط تحریم و در فرایندی نفس گیر و پر چالش سرانجام به بهره برداری رسید و در اختیار مردم رامسر و کشور قرار گرفت.
 
محمد آزاد همچنین احداث فضای فیزیکی برای دانشگاه پردیس بین الملل و تثبیت آن برای همیشه در این شهرستان را از دیگر پروژه های تاثیر گذار برای مردم شهرستان رامسر خواند و افزود: این پروژه سبب شد بیش از ۵۰ پزشک متخصص در این شهرستان در حال خدمات دهی کنند و رامسر به یک مرکز دانشگی خدمات رسان در حوزه درمانی در غرب مازندران و شرق گیلان تبدیل شده است.

وی همچنبن تاسیس بخش جدید دالخانی، تصویب گازرسانی به منطقه ییلاقی جواهرده و عملیات اجرایی گاز رسانی به منطقه جنت رودبار را نیز اقدامات شگرف برای خدمات دهی به دور ترین نقاط روستایی خواند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر نیز در این آیین گفت:با وفاق و همدلی رامسر را به درجه نخست شهرهای مازندران می رسانیم.
شیرود عشوریان با اشاره به اهمیت پای کار آمدن جوانان گفت: جوانان و اندیشه آنان میبایست در پیشبرد اهداف شهرستان پای کار باشند.

وی با تحسین موضع استاندار در خصوص ساخت پتروشیمی در میانکاله  گفت: قرار نیست که وجود یک لکه سبز در کشور سبب شود که جلوی ثروت آفرینی و اشتغالزابی در استان گرفته شود.

شیرود عشوریان همچنین توجه به ویژگی های مرز نشینی رامسر و  بهره کندی از مزایای آن را برای رامسر ضروری خواند.