پلمپ 6 واحد عرضه کننده موادغذایی در ایام نوروز

آمل- خبرنگار حرف: رئیس شبکه بهداشت آمل از پلمپ 6 امکنه حساس در ایام طرح تشدید کشیک نوروزی خبرداد. حمزه قاسمی به خبرنگار حرف گفت: طرح تشدید کشیک نوروزی که از 15 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 به اجرا درآمد و کارشناسان بهداشت محیط در مدت اجرای این طرح تشدید و کشیک نوروزی 3626 […]

4

آمل- خبرنگار حرف: رئیس شبکه بهداشت آمل از پلمپ 6 امکنه حساس در ایام طرح تشدید کشیک نوروزی خبرداد.

حمزه قاسمی به خبرنگار حرف گفت: طرح تشدید کشیک نوروزی که از 15 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 به اجرا درآمد و کارشناسان بهداشت محیط در مدت اجرای این طرح تشدید و کشیک نوروزی 3626 بار از اماکن تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی  شامل رستوران ها، ‌چلوکبابی ها، خواربارفروشی و اغذیه فروشی ها و سطح شهر 3626 بار بازدید و نظارت بهداشتی انجام شد.

وی تصریح کرد: همچنین 792 بار از رستوران ها، ‌چلوکبابی ها و قهوه خانه ها در محور هراز و دیگر محورهای مواصلاتی شهر بازدید و نظارت بهداشتی بعمل آمده و 6 باب اماکن حساس تهیه و توزیع مواد غذایی در ایام طرح کشیک نوروزی به صورت موقت از فعالیت آنها جلوگیری و پلمپ شدند.

قاسمی یادآور شد: در سال 96 تعداد 98باب اماکن داری نواقص بهداشتی تعطیل و از فعالیت آنها جلوگیری بعمل آمد و پرونده متصدیان متخلف به مراجع قضایی ارسال شد.

رئیس شبکه بهداشت آمل تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط در طرح تشدید تعطیلات نوروزی  925 کیلوگرم انواع مواد غذایی شامل لبنیات، فرآورده های گوشتی، انواع طعم دهنده ها، رنگ ها، ‌مواد اولیه شیرینی، ‌آجیل، ‌انواع کنسرو و کمپوت و نوشیدنی، شکلات، معرض به فساد و یا تاریخ گذشته که قابلیت مصرف انسانی نداشتند با رضایت متصدیان در سطح عرضه جمع آوری و معدوم شدند.