معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر :

پروژه اسکله رو رو ریلی بندر امیرآباد منحصر به فرد است

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر در بازدید از بندر امیرآباد، پروژه اسکله رو رو ریلی را منحصر به فرد برشمرد.

به گزارش حرف آنلاین؛ علی فتحی عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید یک روزه خود از بندر امیرآباد گفت : برای ارتقاء و به روزرسانی تجهیزات بندری و عملیاتی در امیرآباد، طرح مطالعات آمایش تجهیزات بندری فراهم شده که در راستای برنامه های دولت است.

وی با بیان اینکه نیازهای بنادر باید در بخش عملیاتی با طرح آمایش تجهیزات بندری مطابقت داشته باشد، افزود : با انجام این کار می توان تمامی آسیب ها را حل نمود.

علی فتحی اظهار داشت : همیشه در تعامل با پیمانکاران مشکلاتی وجود دارد که قابل حل بوده و موانع این پروژه رفع شده و پروژه احداث اسکله رو رو ریلی یک پروژه منحصر به فرد است که ارزش ملی دارد.

همچنین در ادامه محمدتقی انزان پور؛ مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد ذکر کرد : تجهیزات این بندر باید تقویت شود و هرچقدر در تامین تجهیزات متناسب با حجم تخلیه عمل کنیم، قطعا شاهد خدمات ارزنده ای از این اسکله خواهیم بود.

وی یکی از دلایل عدم تکمیل پروژه اسکله رو رو ریلی را، باز طراحی اسکله از ۲ به ۳ span و افزایش متعلقات سخت افزاری دانست و نوید داد : به زودی با صدور مجوز های لازم این پروژه به بهره برداری می رسد.