پرسپولیس «پاس» استقلال و سپاهان را هدر داد

در پایان هفته چهارم بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر هیچ یک از مدعیان این دوره نتوانستند امتیاز کامل را به دست آورند. مدافع قهرمانی هم قدر «پاس» استقلال و سپاهان را ندانست. دیدارهای هفته چهارم بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر طی روز برگزار شد که در پایان استقلال تهران با […]

در پایان هفته چهارم بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر هیچ یک از مدعیان این دوره نتوانستند امتیاز کامل را به دست آورند. مدافع قهرمانی هم قدر «پاس» استقلال و سپاهان را ندانست.

دیدارهای هفته چهارم بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر طی روز برگزار شد که در پایان استقلال تهران با وجود تساوی برابر فجر شهید سپاسی با یک امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در صدر جدول باقی ماند.

زردپوشان اصفهانی که فرصت داشتند با برتری برابر ذوب آهن صدر جدول را از استقلال بگیرند اولین شکست فصل را پذیرا شدند تا شرایط در بالای جدول به سود سرخپوشان رقم بخورد اما شاگردان گل محمدی هم قدر این پاس استقلال و سپاهان را ندانستند و در ورزشگاه آزادی برابر گل گهر به تساوی رسیدند.

با گذشت چهار هفته از بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هیچکدام از مدعیان نتوانستند ۱۲ امتیاز کامل را بگیرند. تیم‌های مس و پدیده نیز که در انتهای جدول هستند فقط یک امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.

در این هفته پیکان و صنعت نفت بهترین نتایج را گرفتند که در خانه حریفان به پیروزی رسیدند. پس از پیروزی پیکان برابر تراکتور در تبریز، فیروز کریمی سرمربی سرخپوشان از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد.

فولاد خوزستان هم که فصل گذشته با جواد نکونام نتایج قابل قبولی کسب کرد و عنوان قهرمانی جام حذفی را هم به خود اختصاص داد برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رسید تا وضعیت مناسبی در جدول رده بندی نداشته باشد