پرسپولیس و سپاهان به جان هم افتادند!

درگیری لفظی، فیزیکی شد بازیکنان دو تیم سپاهان و پرسپولیس که در هفته بیست و دوم لیگ برتر بازی زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشته بودند، پس از سوت داور با یکدیگر درگیر شدند و صحنه‌های زشتی را خلق کردند. دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان […]

درگیری لفظی، فیزیکی شد


بازیکنان دو تیم سپاهان و پرسپولیس که در هفته بیست و دوم لیگ برتر بازی زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشته بودند، پس از سوت داور با یکدیگر درگیر شدند و صحنه‌های زشتی را خلق کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که با تساوی یک – یک به پایان رسید. این بازی در شرایط با تساوی به پایان رسید که پرسپولیس تا دقایق پایانی پیروز میدان بود اما گل تساوی را دریافت کرد.

پس از سوت پایان بازی اعضای کادر فنی و بازیکنان دو تیم نسبت به قضاوت داور اعتراض داشتند و همین امر باعث ایجاد درگیری لفظی بین تعدادی از بازیکنان شد.

در شرایطی که ابتدا درگیری لفظی بود با ورود بازیکنان به تونل وردی رختکن درگیری ها شدت بیشتری پیدا کرد و کار به زد و خورد هم کشیده شد اما وساطت برخی اعضای کادر فنی و نیروی انتظامی مانع از وخیم تر شدن شرایط شد.

با این حال درگیری بازیکنان دو تیم صحنه های زشتی را به وجود آورد. کمال کامیابی نیا یکی از بازیکنان حاضر در این صحنه های درگیری بود و با امید نورافکن درگیری داشت. نورافکن هم که در طول بازی با چند بازیکن پرسپولیس درگیری فنی داشت در پایان بازی به تنش ها دامن زد.

در این بین دوربین مربوط به باشگاه سپاهان نیز شکست تا درگیری‌های لفظی تبدیل به تنش‌های فیزیکی شود. اتفاقی که با دخالت نیروی انتظامی و مربیان هر دو تیم همراه شد تا بازیکنان پرسپولیس و سپاهان به رختکن‌های خود بروند.

درگیری‌های فیزیکی اعضای دو تیم باعث مصدومیت آنالیزور پرسپولیس و تنی چند از اعضای کاروان سپاهان شد.

.