پرسپولیس نیاز به زمان دارد

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: تغییر بازیکنان پرسپولیس شاید یکی از دلایل ایرادهای این تیم باشد اما پرسپولیس نیاز به زمان دارد. محسن خلیلی درباره نتایج پرسپولیس در دو هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال گفت: خوشبختانه پرسپولیس توانست پس […]

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: تغییر بازیکنان پرسپولیس شاید یکی از دلایل ایرادهای این تیم باشد اما پرسپولیس نیاز به زمان دارد.

محسن خلیلی درباره نتایج پرسپولیس در دو هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال گفت: خوشبختانه پرسپولیس توانست پس از شکست بدی که مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خورد، بازگشت خوبی در لیگ برتر داشت. این تیم بدون اینکه امتیازی از دست بدهد از شوک حذف از آسیا خارج شد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاد از عملکرد فنی سرخپوشان با وجود کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان و نساجی مازندران افزود: وقتی تیمی پنج سال متوالی قهرمان می‌شود ناخودآگاه انتظارات هم بالا می‌رود. تغییرات تابستانی در لیست بازیکنان پرسپولیس شاید یکی از مهم‌ترین دلایل برای برخی ایرادها باشد اما این تیم بدون شک با گذشت زمان بار دیگر به تکامل تاکتیکی با بازیکنان جدید خود می‌رسد.

وی با اشاره به انگیزه بالای تیم‌های لیگ برتری برای توقف پرسپولیس ادامه داد: این کاملا طبیعی است تیمی که پنج سال قهرمان شده است انگیزه هر حریفی را برای گرفتن نتیجه به حداکثر برساند. به نظرم یحیی گل محمدی کاملا درست گفته که هر بازی این تیم در لیگ برتر حکم فینال را دارد.

خلیلی تاکید کرد: پرسپولیس کاملا می‌تواند همه چیز را طبق میل خودش پیش ببرد. اگر این تیم حمایت کافی مدیریتی شود باز هم به آرامش لازم می‌رسد و می‌تواند ویترین کامل افتخاراتش را بیش از پیش پر از جام کند.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به مشکلات مالی پرسپولیس که باعث شده این باشگاه در حال حاضر به دلیل عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو شود، گفت: هیچ کس فکر آبروی فوتبال باشگاهی و برند پرسپولیس نبود. واقعا خیلی بد است نمی‌توانیم پول مربیان خارجی را بدهیم. این مشکلات بارها تکرار شده است و هیچکس هم فکر اساسی برای آن نمی‌کند. مدیریت بحران نداریم و هر بار هم با اعصاب هوادار بازی می‌کنیم.

وی درباره اعتراض باشگاه‌های لیگ برتری به عدم دریافت حق تبلیغات محیطی تصریح کرد: آقایان دست باشگاه‌ها را نمی‌گیرند و حقوق آنها را باز نمی‌گردانند. در چنین شرایطی چه انتظاری داریم که AFC بخواهد پول پاداش‌ها را آزاد کند و فکر مشکلات مالی ما باشد. سازمان لیگ فوتبال شفاف عمل کند و بگوید با این حجم از پول چه رفتاری داشته است. مگر می‌شود کسی نداند ورودی منبع مالی اش از سوی تبلیغات محیطی چه مقدار است؟ کسی فکر باشگاه‌ها نیست.

خلیلی درباره اینکه آیا پرسپولیس به بازیکن خارجی نیاز دارد؟ تصریح کرد: اگر در بازی‌های بین‌المللی پرسپولیس دنبال نتیجه هستیم باید بازیکن بین‌المللی هم بگیریم. در تیم ملی خودمان هم اگر نگاه کنیم می‌بینید اکثر بازیکنان لژیونر هستند. آنها همان کسانی هستند که در لیگ برتر ایران بازی کردند اما به خارج رفتند تا با ذهن باز بتوانند کیفیت خود را ارتقا دهند. فوتبال ایران نیاز به تبادل با خارجی‌ها دارد. به نظرم پرسپولیس هم نیاز به خارجی خوب دارد نه اینکه بخواهد با بازیکنی که شوت زدن را هم بلد نیست قرارداد سنگین ببندد.