پرداخت 113 میلیارد تسهیلات اشتغال به مددجویان مازندرانی

  مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: 113 میلیارد و 245 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد مازندران از سوی این صندوق پرداخت شده است. سیدزینالعابدین پرواسی در نشستی خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از طرف کمیته امداد امام خمینی با مجوز […]

 

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: 113 میلیارد و 245 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد مازندران از سوی این صندوق پرداخت شده است.

سیدزینالعابدین پرواسی در نشستی خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از طرف کمیته امداد امام خمینی با مجوز رسمی از بانک مرکزی در آبان سال 96 شروع به کار کرد، گفت: شعبه مرکزی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در مرکز استان در تاریخ 26 آبان امسال افتتاح و شروع به کار کرد.

وی با بیان اینکه این صندوق با هدف ترویج سنت قرض‌الحسنه در جامعه و کمک به نیازمندان واقعی جامعه تاسیس شده است، افزود: این صندوق به شبکه شتاب متصل است و همه خدمات متدوال در شبکه بانکی کشور را به مشتریان ارائه می‌دهد.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان مازندران خاطرنشان کرد: صدور کارت شتاب، پرداخت وام به صورت قرض‌الحسنه واقعی، عدم دریافت جریمه دیرکرد اقساط معوق، هدایت بهینه منابع به افراد نیازمند، اخذ حداقل ضمانت، تنوع در ارائه تسهیلات، حجم بالای مبالغ تسهیلات و … از مزایای صندوق قرض الحسنه امداد است.

پرواسی بیان کرد: در 11 ماهه امسال 285 میلیارد و 789 میلیون ریال در قالب وام کارگشایی به 8 هزار و 770 نفر از نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به سیاست‌محوری کمیته امداد امام خمینی در زمینه توانمند‌سازی مددجویان، تعداد افراد بهره‌مند شده از وام اشتغال جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، 839 نفر و مبلغ وام پرداخت شده 113 میلیارد و 245 میلیون ریال است، افزود: همچنین برای رفع مشکلات عدیده و نیازمندی‌های ضروری مددجویان در زمینه‌های مختلف از جمله ازدواج فرزندان، درمان بیماری، ادامه تحصیل فرزندان، جبران بدهی و سایر نیازمندی‌های آنان، به 7 هزار و 931 نفر بالغ بر 172 میلیارد و 544 میلیون ریال وام پرداخت شده است.

این مسؤول افزود: از جمله منابع تامین‌کننده اعتبار صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری، خیران و نیکوکاران هستند.