پرداخت ۳۴۲۴ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن در مازندران

حرف آنلاین: معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان مازندران، از پرداخت ۳ هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به ۱۶ هزار و ۴۷ متقاضی حائز شرایط در استان مازندران خبر داد. سید عباس رهگشای به روند ثبت نام در استان مازندران برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اشاره کرد و گفت: تعداد […]

حرف آنلاین: معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان مازندران، از پرداخت ۳ هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به ۱۶ هزار و ۴۷ متقاضی حائز شرایط در استان مازندران خبر داد.

سید عباس رهگشای به روند ثبت نام در استان مازندران برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اشاره کرد و گفت: تعداد ۷۱ هزار و ۱۴۷ نفر در استان مازندران برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه در فاز اول ثبت نام، سال ۱۳۹۹، تعداد ۲۰ هزار و ۹۳۴ نفر حائز شرایط در استان مازندران موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند، اظهار داشت: مبلغ پرداختی به این تعداد ۸۸۱ میلیارد ریال و در فاز دوم ثبت نام، سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۰ هزار و ۲۱۳ نفر حائز شرایط و مبلغ ۲ هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن دریافت کردند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان مازندران گفت: همچنین ۹ هزار و ۱۳۸ نفر هم توسط سامانه ثبت نامی و یا بانک‌ها رد درخواست شده‌اند.

مهندس رهگشای تاکید کرد: ۳۰ هزار و ۹۰۵ متقاضی نیز در مرحله انتظار دریافت استعلام، تعیین شعبه و تشکیل پرونده می‌باشند که با تامین اعتبار مورد نیاز و همکاری بیشتر بانک‌ها، متقاضیانی که برای ودیعه مسکن در این استان ثبت نام کرده‌اند پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه فعلاً ثبت نام جدید نداریم، بیان داشت: وزارت راه و شهرسازی پیگیر تامین اعتبار جهت پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۱ است.

رهگشای متذکر شد: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار و دارای فرم «ج» سبز بوده و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از مورخ ۱۳۹۹.۷.۱ باشد.