پدیده جدید در مازندران

حرف آنلاین: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: این سازمان با هماهنگی و همکاری اداره کل آب منطقه‌ای به طور جدی از پدیده رودخانه‌خواری جلوگیری می‌کند.   محمد محمدپور عمران گفت: در طول سالیان اخیر پدیده رودخانه‌خواری در مازندران باعث ایجاد سیل و همچنین تخریب و آسیب شده که برای جلوگیری از این […]

حرف آنلاین:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: این سازمان با هماهنگی و همکاری اداره کل آب منطقه‌ای به طور جدی از پدیده رودخانه‌خواری جلوگیری می‌کند.

خبرگزاری فارس: جلوگیری از پدیده رودخانه‌خواری در مازندران
  محمد محمدپور عمران گفت: در طول سالیان اخیر پدیده رودخانه‌خواری در مازندران باعث ایجاد سیل و همچنین تخریب و آسیب شده که برای جلوگیری از این نیازمند مساعدت دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

وی افزود: جلسات مختلفی برای برخورد با این پدیده شوم انجام شده تا آنجا که مجوزهای برداشت‌ مجاز را محدود کردیم.

محمدپور از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان درخواست کرد با افرادی که به صورت غیرمجاز از بسترهای رودخانه برداشت می‌کنند برخورد لازم اعمال شود.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مازندران طی آینده‌ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای انجام خدمات هر چه بیشتر به شهروندان در سراسر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان برگزاری این نمایشگاه‌ها از تاریخ پنجم اسفند ماه تا 25 اسفند است.

محمدپور با اعلام اینکه دستورالعمل برگزاری این نمایشگاه به همه ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها ارسال شد، تصریح کرد: اولویت عرضه کالاها در این نمایشگاه‌ اقلامی همانند کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی و پروتئینی، خشکبار و میوه است.