فرماندار فریدونکنار خبر داد :

پایگاه‌ امداد و نجات دریایی هلال احمر فریدونکنار به بهره برداری رسید

فرماندار فریدونکنار گفت: پایگاه امداد نجات دریایی هلال احمر که در ۱۰ سال ۱۵ درصد پیشرفت داشت در یک سال گذشته با پیشرفت ۸۵ درصدی مواجه شد و در نهایت به بهره برداری رسید.

به گزارش حرف آنلاین ؛ کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی شامگاه چهارشنبه دوم فروردین ماه ۱۴۰۲ در آئین بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب این شهرستان اظهار کرد: در دولت سیزدهم طرح‌های بزرگی به انجام رسید که موجب شد مشکلات چندین دهه  فریدونکنار رفع شود.

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب فریدونکنار، الحاق منطقه حسن آباد به بافت شهری، لایروبی انهار، بهبود کشاورزی نسبت به سال قبل، دستیابی به اشتغال ۱۰۲ درصدی و بهبود وضعیت آب شرب شهرستان نسبت به سال گذشته با کمک آبفای مازندران از جمله اقدامات مهم چند سال اخیر در شهرستان فریدونکنار بوده است.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: تسریع و تجهیز رفع مشکل تقاطع غیرهمسطح، رفع مشکل ۱۵ هزار متر از زمین ورزشی کریم آزادی، معرفی سه قطعه زمین برای طرح ملی مسکن، آغاز عملیات اجرایی اورژانس بیمارستان امام و افتتاح شهرداری آستانه سرا هم از دیگر اقدامات انجام شده در یک سال اخیر است.

گرجی همچنین از رفع بحران صف بنزین و صف نانوایی‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۲ با کمک نیروهای بسیج اشاره کرد و گفت: نخستین سال است که بعد از ۲۰ سال در میدان ماهی تردد بدون ترافیک را تجربه می‌کنیم.