پایش فقر در ۷۸ منطقه مازندران

حرف آنلاین: مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در ۷۸ نقطه استان در پایش فقر، ۱۳ گروه غذایی مورد پایش و رصد قرار می گیرد. حجت الاسلام بشیر عالیشاه در دیدار با فرماندار ساری با بیان اینکه کمیته امداد در حوزه‌های مختلف مانند معیشت، اشتغال، فرهنگی، درمانی، اکرام ایتام و … به مددجویان خدمات ارائه می‌دهد، اظهار داشت: […]

حرف آنلاین: مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در ۷۸ نقطه استان در پایش فقر، ۱۳ گروه غذایی مورد پایش و رصد قرار می گیرد.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه در دیدار با فرماندار ساری با بیان اینکه کمیته امداد در حوزه‌های مختلف مانند معیشت، اشتغال، فرهنگی، درمانی، اکرام ایتام و … به مددجویان خدمات ارائه می‌دهد، اظهار داشت: ۸۰ هزار خانوار در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

وی با اظهار اینکه در ۷۸ نقطه مازندران در پایش فقر، ۱۳ گروه غذایی را مورد پایش قرار می‌دهیم، به پرداخت مستمری مددجویان اشاره کرد و گفت: مستمری یک نفره ۳۵۰ هزار تومان، دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزارتومان، چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و پنج نفره و پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: یکی از خدمات خوبی که کمیته امداد برای مددجویان انجام می‌دهد، امداد هوشمند است و این سامانه بمنظور تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان ایجاد شد.

وی بیان داشت: ظرف مدت ۴۵ روز کارکنان کمیته امداد مازندران بصورت جهادی و انقلابی و تمام وقت، اطلاعات مددجویان را بروز رسانی کردند.

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: عزت، شأن و تکریم خانواده‌های تحت حمایت بسیار با اهمیت است و برای توانمند سازی آنان برنامه ریزی صورت می‌گیرد.

وی در مورد صدقه Qr نیز گفت: در پرداخت صدقه ، بارکد Qr راه اندازی شد و ۴۰۰ هزار برگه بارکد تهیه و در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد و از این طریق مردم نوعدوست می‌توانند به سهولت صدقه را از طریق تلفن همراه پرداخت کنند.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: سامانه پیشنهادات کمیته امداد راه اندازی شد و مردم نیک اندیش مازندران می‌توانند با پیشنهادات خود در تصمیم سازی برای مدیریت خیر و احسان در استان و پویایی سازمان‌های حمایتی مشارکت کنند./ مهر