پاک دستی مدیران شرط خاص انتخاب

سوادکوه – خبرنگار حرف: جلسه تودیع و معارفه فرماندارشهرستان سوادکوه با حضور حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری سوادکوه برگزار گردید. در این جلسه احمد حسین زادگان  معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه  در انتخابات فرمانداران با فعالین سیاسی منطقه مشورت می گردد افزود:فرماندار یک شهرستان با معیارهایی […]

1 (1)

سوادکوه – خبرنگار حرف: جلسه تودیع و معارفه فرماندارشهرستان سوادکوه با حضور حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری سوادکوه برگزار گردید.

در این جلسه احمد حسین زادگان  معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه  در انتخابات فرمانداران با فعالین سیاسی منطقه مشورت می گردد افزود:فرماندار یک شهرستان با معیارهایی که  در جهت خدمت رسانی به مردم منطقه و با کمک عوامل موثر انتخاب می گردند.معاون سیاسی امنیتی استان پاک دستی را از شرایط خاص مدیریتی دانست و ادامه داد:با توجه به آمار و گزارش های نادرست در زمینه اختلاس ها پاک دستی یک مدیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مسئول با اشاره به مشکلات جامعه در حوزه های اقتصادی، مدیریت جهادی را نیاز جامعه دانست و گفت: با توجه به شعارهای سال های اخیر که مسئله اقتصادی را در برگرفته باید تمام مسئولین ومدیران در این مسیر وارد عمل شوند.

وی کاهش آسیب های اجتماعی را اولویت دوم مدیران برشمرد و اظهار کرد:باید از ظرفیت تمام نمایندگان مجلس و شوراها و دیگر مسئولین در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بهره برد.

حسین زادگان بابیان اینکه فرماندار به عنوان نماینده دولت در شهرستان است، باید پشتیبان ملت باشد افزود:توجه به نیازمندان که قشر نجیب جامعه هستند که نیازمند رسیدگی روز به روز و در لحظه هستند در دستور کار نمایندگان دولت قرار گیرد.

وی با تاکید بر ایجاد نشاط سیاسی و اجتماعی  در چارچوب قوانین و مقررات و پایبندی به خط قرمزها  ادامه داد:میز احزاب باید شکل بگیرد تا از تمام ظرفیت فعالان سیاسی بهره ببریم.حسین زادگان با اشاره به اینکه توسعه فقط راه سازی و کارهای عمرانی نیست خاطر نشان کرد:توجه ویژه به مسائل فرهنگی، مقابله با آسیب های اجتماعی و آگاه سازی مردم در زمینه های مختلف توسعه فرهنگی و اجتماعی است.این مسئول تقویت امید در دل مردم را یک اصل برشمرد و تاکید کرد:کوچک شمردن اقدامات انجام شده در دولت خیانت به نظام است و کارهای خوب انجام شده باید اطلاع رسانی شود.

حسین زادگان از مسئولین خواست تا مشی اعتدالی را در دستور کار قرار دهند تا مردم از تمام گروه ها احساس امنیت و آرامش داشته باشند.وی مردم سوادکوه بزرگ را مردمی رئوف و مهربان معرفی کرد و گفت: گردشگری و بوم گردی اولویت مدیران در سوادکوه قرار گیرد و از مسئولین خواست برنامه محور باشند و افق چند ساله خود را مشخص کنند.

حسین زادگان با اشاره به قانون گرایی یک فرماندار تاکید کرد بهترین گزارش کار برای هر فرمانداری رضایتمندی مردم و فعالان آن شهرستان است.وی گفت: با توجه به اینکه در شهرستان سوادکوه شکاف مشاهده نشده است و این  نشان از اتحاد و همدلی مدیران و همچنین عدالت محوری بوده است افزود:برای داشتن سوادکوه بزرگ در زمینه فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی باید مدیران خلاق و برنامه محور باشند.

*اتحاد و همدلی بزرگترین پروژه

در ادامه جلسه عبدالجواد توحیدی مقدم  فرماندار سابق شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه سوادکوه محوراصلی استان مازندران است ادامه داد: شهرستان سوادکوه  با توجه به اینکه حلقه ورودی استان و کریدور اصلی است نباید هیچ گاه مسدود شود.وی با اشاره به افزایش جمعیت سیار به جمعیت 45 هزار نفری شهرستان در ایام تعطیل و آخر هفته ها افزود:افزایش جمعیت در ایام ها باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و خدمات رسانی شایسته ای صورت پذیرد.

توحیدی گردشگری و بوم گردی را از ظرفیت های بالا در جهت رشد اقتصادی منطقه برشمرد و بیان کرد:مناطق بکر جنگلی،700اثرتاریخی،سه خط طلا،پل ورسک و… می تواند نقش موثری در رشد اقتصادی داشته باشد.وی افتتاح 90 پروژه عمرانی ،افزایش 70 درصدی بودجه شهرستان، به اتمام رسیدن  50 کلیومتراز پروژه 90 کلیومتری چهار بانده شدن گدوک تا قائمشهر،افرایش بودجه گردشگری از 200 میلیون تومان به یک میلیارد تومان را ازدستاوردهای انجام شده در 920 روز ماموریت خود در شهرستان سوادکوه برشمرد.توحیدی با اشاره به اینکه شهرستان سوادکوه رتبه دوم جلسات شورای اداری استان،رتبه اول جذب اعتبارات خود اشتغالی،رتبه سوم خدمات سفر استان،رتبه اول امداد و نجات و رتبه دوم سرشماری در استان را دارد افزود:مردم شهرستان در تمامی زمینه های سیاسی حضور پررنگی داشته اند و مشارکت 115 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و 108 درصدی شوراها در کمال سلامت انجام شده است.

وی کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا زیراب،کارخانه زغال شویی البرز مرکزی، گازرسانی به مناطق مختلف روستایی را به عنوان پروژه های بزرگ شهرستان اعلام کرد و گفت بزرگترین پروژه اتحاد و همدلی بین مردم است که قیمتی ندارد.

*مسیر توسعه،مسیر فردگرایی نیست

سعید یزدانی فرماندار جدید شهرستان سوادکوه با بیان اینکه مسیر توسعه،مسیر فردگرایی نیست ادامه داد:استفاده از همه ی ظرفیت های یک جامعه و تعامل بین افراد در دستور کار قرار دارد.یزدانی رضایتمندی مردم را اصل کارنامه کاری مدیران برشمرد و گفت در مراسم معارفه باید تودیع را دید که با چه کارنامه ای محل خدمت را ترک خواهیم کرد و مردم در پایان خدمت چه میزان  رضایت خواهند داشت.وی گفت  باید با استفاده از تمام ظرفیت شهرستان و هم افزایی همه ی قدرت های مردم سوادکوه در شهرهای مختلف مسیر توسعه را تصریح کنیم وبا استفاده از نظرات صاحبان اندیشه در زمینه های مختلف  بهره ببریم.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه شوراها اولین سنگر توسعه روستاها هستند گفت:شهرستان سوادکوه ساختار و بافت روستایی دارد و به همین منظور شوراها و بخش داران نقش موثری  در توسعه خواهند داشت.

وی با اشاره به نشست با تمام احزاب و گروها تاکید کرد:انسجام اجتماعی در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد،تمامی احزاب و گروها در بحث ولایت فقیه، حفظ نظام جمهوری اسلامی و حفظ  امنیت کامل کشور وجه اشتراک دارند واقتدار نظام  در حفظ وجه اشتراک ها است و ما تمام گروها و احزاب  را می پذیریم و از ظرفیت تمامی گروه ها بهره می بریم.

یزدانی با تاکید بر شناخت آسیب های اجتماعی خاطر نشان کرد:آسیب های اجتماعی مسیرحرکت  توسعه در هر زمینه ای را کند خواهد کرد،توسعه فرهنگی و اجتماعی در هر جامعه ای حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه با ورود عناصر نامطلوب فرهنگی در فرمانداری های جلگه ای با دگردسی فرهنگی مواجه هستیم افزود: در مناطق کوهستانی فرهنگ ناب مازندرانی حفظ شده است که ما باید تلاش کنیم عناصر فرهنگی را بشناسیم و در  زمینه ی حفظ فرهنگ مازندرانی سرمایه گذاری کنیم.

یزدانی ایجاد مشاغل خانگی و کم هزینه را در بخش اقتصادی به عنوان  رویکرد خود معرفی کرد و اظهار کرد:علاوه بر سرمایه گذاری در بخش کلان  با توجه به شرایط تحریمی جدید مشاغل خرد که در ایجاد شغل مستقیم نقش دارند باید مورد توجه قرار گیرد.