مدعی‌العموم پیگیر وضعیت نامناسب سواحل ساری شد

حرف آنلاین: دادستان مرکز مازندران ضمن گلایه از وضعیت نامناسب و ضعیف بهداشتی و گردشگری موجود در طرح سالم‌سازی دریای ساری، با تاکید بر پیگیری به‌عنوان مدعی العموم، خواستار چاره‌اندیشی برای بهبود مدیریت ارائه خدمات به مردم شد.

محمد کریمی در حاشیه بازدید از سواحل مازندران که به همراه رییس کل دادگستری مازندران انجام شد به وضعیت نامناسب بهداشتی و گردشگری سواحل ساری اشاره و این اوضاع را دلیلی بر افزایش تعداد غرق‌شدگان در دریا دانست.

وی افزود: سواحل مازندران همیشه برای مردم منطقه و مسافران، مقصد است، مردم پس از رانندگی طولانی می‌خواهند درکنار ساحل به آرامش روحی برسند، اما با امکانات ضعیف بهداشتی و گردشگری و همچنین عدم رعایت بهداشت عمومی و تغذیه‌ای مواجه شده و پشیمان می‌شوند.

سواحل ساری + عکس تزئینی

لزوم به‌روزرسانی امکانات زیرساختی و گردشگری در سواحل ساری

کریمی با تاکید بر اینکه مسئولان مرتبط باید با به‌روزرسانی امکانات زیرساختی و گردشگری موجب بهبود خدمات‌رسانی به گردشگران شوند، گفت: هموطنان باید از طرح سالم‌سازی در سواحل استان استفاده کنند.

دادستان مرکز مازندران با بیان اینکه دادستانی به‌عنوان مدعی العموم پیگیر این وضعیت خواهد بود، اعلام کرد: عدم رضایت مردم از وضعیت طرح سالم‌سازی دریا منجر به شنا کردن از محدوده خارج از طرح و افزایش تعداد غرقی‌ها در دریا می‌شود که این مهم نیاز به نظارت دارد.