وصیت‌نامه شهید نوروزی؛ یادگاری که مادرش هدیه می‌دهد

مدیرمسئول کانون امام علی(ع) کوی طبرستان ساری و خیریه ۱۱۰ گفت: در شب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان با روز مادر به مقام والای مادر شهید مصطفی نوروزی ادای احترام کردیم، مادر و پدر شهید وصیت‌نامه او را به مهمانان هدیه دادند. حرف آنلاین: محمدعلی نیرین طی گفت‌وگویی با ما همزمان با خجسته میلاد […]

مدیرمسئول کانون امام علی(ع) کوی طبرستان ساری و خیریه ۱۱۰ گفت: در شب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان با روز مادر به مقام والای مادر شهید مصطفی نوروزی ادای احترام کردیم، مادر و پدر شهید وصیت‌نامه او را به مهمانان هدیه دادند.

حرف آنلاین: محمدعلی نیرین طی گفت‌وگویی با ما همزمان با خجسته میلاد دردانه خلقت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از حضور در بیت شهید مدافع امنیت ساروی مصطفی نوروزی خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی این کانون در کنار فعالیت‌های خیرخواهانه، افزود: از آنجایی که اقدامات کانون و خیریه ۱۱۰ امام علی (ع) با محوریت شهدا انجام می گیرد و ما هر چه که داریم و نداریم از شهدا است، از این رو به‌مناسبت روز مادر و زن به دیدار مادر و همسر این شهید رفتیم.

نیرین با بیان اینکه این دیدار به همراه جمعی از اعضای خیریه ۱۱۰ امیرالمومنین علی (ع) و کانون فرهنگی هنری امام (ع) طبرستان و به همراه امام جماعت مسجد انجام شد، خاطرنشان کرد: با حضور در بیت شهید بزرگوار مصطفی نوروزی به مقام شامخ مادر ادای احترام کردیم.

مدیرمسئول کانون امام علی(ع) کوی طبرستان ساری و خیریه ۱۱۰ عنوان کرد: در منزل شهید نوروزی پدر، مادر و همسر شهید حضور داشتند، والدین شهید خاطراتی از شهید را بیان و در پایان وصیت‌نامه شهید را به رسم یادگار به مهمانان هدیه دادند.

گفتنی است؛ شهید (مصطفی نوروزی) از بخش دودانگه ساری در اول اسفند ماه ۱۳۹۹، در جریان انجام وظیفه و اقدامات اطلاعاتی برای مقابله با یکی از باندهای جرایم سازمان یافته به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گفتنی است این کانون بمناسبت فرخنده میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم جشن و سرور در صحن مسجد بر پا کرد.

در این مراسم علاوه به توزیع جوایز از مدعوین عزیز پذیرایی بعمل آمد.در پایان نیز امام جماعت مسجد جناب آقای میرزایی در سخنرانی کوتاه به بیان جایگاه زن مسلمان در دیدگاه دین مبین اسلام پرداخت.