ورود وزیر ورزش به رامسر برای شرکت در سمینار دومیدانی

وزیر ورزش و جوانان عصر روز پنجشنبه به منظور شرکت در سمینار علمی « رشته چالش‌ها و فرصت‌های رشته دوومیدانی » وارد شهرستان رامسر در استان مازندران شد. سیدحمید سجادی در بدو ورود در فرودگاه رامسر مورد استقبال فرماندار و دیگر مسئولان محلی این شهرستان قرار گرفت و پیش از شرکت در سیمنار هم برای […]


وزیر ورزش و جوانان عصر روز پنجشنبه به منظور شرکت در سمینار علمی « رشته چالش‌ها و فرصت‌های رشته دوومیدانی » وارد شهرستان رامسر در استان مازندران شد.

سیدحمید سجادی در بدو ورود در فرودگاه رامسر مورد استقبال فرماندار و دیگر مسئولان محلی این شهرستان قرار گرفت و پیش از شرکت در سیمنار هم برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای این شهر رفت .

رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر در آئین استقبال از وزیر و وزش و جوانان گفت : طبق برنامه های پیش بینی شده سفر وزیر ورزش و جوان ۲ روزه است و امروز در سمینار فرصت ها، آسیب ها و چالش های دو و میدانی و ارائه مقاله های علمی پیرامون این رشته ورزشی واقع در اردوگاه هفتم تیر شهرستان رامسر شرکت خواهد کرد .

نیما رمجی افزود : این سیمینار که با همراهی فدراسیون دو ومیدانی کشور برگزار می شود تمامی اعضای فدارسیون های دو و میدانی کشور که دست کم ۶۴ نفر هستند در این سیمنار حضور دارند .

این مسئول ، برگزاری رشته ورزش دو و میدانی از میدان شهید رجایی تا پشت هتل رامسر در روز جمعه را از دیگر برنامه های سفر ورزش و جوانان معرفی کرد و گفت که در این رقابت ها دست کم ۶۰۰ نفر از دونده ها با هم رقابت خواهند کرد.