واکنش سرمربی تیم کشتی مازندران به درگیری در گرگان در حاشیه قهرمانی کشور

حرف آنلاین: علی اصغر بذری سرمربی تیم کشتی آزاد مازندران به درگیری و اتفاقات حاشیه‌ای در روز پایانی رقابت‌های قهرمانی کشور واکنش نشان داد. اتفاقات حاشیه‌ای در دیدار فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در اوزان ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم به درگیری طرفداران کشتی‌گیران بازنده منجر شد که در نهایت مأموران نیروی انتظامی برای کنترل […]

حرف آنلاین: علی اصغر بذری سرمربی تیم کشتی آزاد مازندران به درگیری و اتفاقات حاشیه‌ای در روز پایانی رقابت‌های قهرمانی کشور واکنش نشان داد.


اتفاقات حاشیه‌ای در دیدار فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در اوزان ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم به درگیری طرفداران کشتی‌گیران بازنده منجر شد که در نهایت مأموران نیروی انتظامی برای کنترل اوضاع وارد عمل شدند.
این در گیری به دنبال شکست بذری مدعی وزن ۹۲ کیلوگرم، طرفداران و مربی این کشتی‌گیر در اعتراض به نحوه قضاوت داوران رخ داد و در ادامه به درگیری در سالن مسابقه منتهی شد.
در همین راستا علی‌اصغر بذری سرمربی تیم کشتی مازندران با انتشار فیلمی در فضای مجازی نسبت به اتفاقات شب گذشته در مسابقات قهرمانی کشور واکنش نشان داد و مدعی شد به‌عنوان سرمربی تیم این حق را داشته که نسبت به مشکلات داوری از کشتی‌گیرانش دفاع کند.
بذری در این فیلم منتشر شده با اشاره به فینال وزن ۹۲ کیلوگرم عنوان کرد: «در جریان کشتی احمد بذری، لحظات پایانی مسابقه فنی اجرا شد که پس از اعتراض مربیان تیم مقابل، هیأت ژوری امتیاز را به سود امیرحسین فیروزپور اعلام کرد و من به آن اعتراض کردم. با علم به اینکه می‌دانستم هیأت ژوری برای صدور رأی، فیلم آن صحنه را مشاهده کرده و جایی برای چلنج وجود ندارد، من هم به سوی داور نرفتم اما هیأت ژوری و شخص مصلایی‌پور از من درخواست کرد برای بازبینی فیلم پیش آنها بروم، ولی از آنجا که رقابت سایر کشتی‌گیران تیم مازندران ادامه داشت گفتم برای بازبینی بعد از مسابقه خواهم آمد.»
سرمربی تیم کشتی مازندران با بیان اینکه بعد از مسابقات به درخواست هیأت ژوری برای دیدن فیلم کشتی نزد داوران رفته اما توجیه نشده، ادامه داد: «احساس کردم حق کشتی‌گیر مازندران خورده شده است. در همین حین نیز اعتراضاتی از سوی طرفداران در سالن رخ داد، از آنجا که مخالف چنین رفتارهایی از سوی طرفداران هستم، برای آرام شدن جو سالن، آنها را به سوی سکوها راهنمایی کردم، ولی در حین بازبینی فیلم، اتفاقانی میان طرفداران و نیروی انتظامی حاضر در سالن بوجود آمد که نباید اتفاق می‌افتاد. هیچ قضاوتی نسبت به اتفاق رخ داده ندارم، امیدوارم این موضوع تکرار نشود.»
نایب قهرمان کشتی آزاد جهان در پایان با بیان اینکه امیدوارم فیلم متفاوتی از زاویه‌ای دیگر وجود داشته باشد تا بتوانم قانع شوم خاطرنشان کرد: «ضمن قدردانی از عوامل برگزاری مسابقات، کمیته فنی و داوران حاضر در گرگان که با وجود جو سنگین و سختی شرایط توانستند آنرا به خوبی برگزار و به پایان برسانند؛ واقعاً اشتباهات داوری اجتناب‌ناپذیر است اما به عنوان سرمربی تیم مازندران حق داشتم اعتراض فنی خود را به نحوه قضاوت اعلام کنم.»/مهر