واریز ۱۲ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس شبانه‌روزی مازندران

حرف آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در بهشهر گفت: دو سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس شبانه‌روزی استان واریز شد. مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در بازدید از مدارس شبانه‌روزی بهشهر گفت: در دو سال اخیر بیش از ۱۲ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس شبانه‌روزی استان واریز شد. علیرضا سعدی‌پور […]

حرف آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در بهشهر گفت: دو سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس شبانه‌روزی استان واریز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در بازدید از مدارس شبانه‌روزی بهشهر گفت: در دو سال اخیر بیش از ۱۲ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس شبانه‌روزی استان واریز شد.

علیرضا سعدی‌پور با اشاره به ۴ میلیارد تومان سرانه در دی ماه ۱۴۰۰ که در روز گذشته به حساب مدارس شبانه‌روزی واریز شد، افزود: ردیف‌های واریزی این مبالغ در زمینه‌های مواد غذایی، تجهیزات، امور رفاهی و ایاب و ذهاب هزینه می‌شود.

او گفت: بیش از ۵۵۰۰ دانش‌آموزان استان مازندران در مقاطع و پایه‌های مختلف در مدارس شبانه‌روزی تحصیل می‌کنند که از این میان ۴۲۰۰ دانش‌آموز مازندرانی در مدارس شبانه‌روزی بیتوته می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران مدارس شبانه‌روزی را فرصت بسیار مناسبی برای تحصیل دانش‌آموزان مناطق محروم و دورافتاده دانست./صداوسیما