هیچ چیزی جایگزین نقش تربیتی مدرسه نخواهد شد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: اتفاق تربیتی، در مدرسه می‌افتد و هیچ چیزی جایگزین حضور دانش‌آموزان در مدرسه نخواهد شد.  جلسه شورای معاونین شهرستان تنکابن با حضور سعدی پور مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان مازندران در شهرستان تنکابن برگزار شد. علیرضا سعدی پور در این جلسه ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره […]

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: اتفاق تربیتی، در مدرسه می‌افتد و هیچ چیزی جایگزین حضور دانش‌آموزان در مدرسه نخواهد شد.

 جلسه شورای معاونین شهرستان تنکابن با حضور سعدی پور مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان مازندران در شهرستان تنکابن برگزار شد.

علیرضا سعدی پور در این جلسه ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و آرزوی سلامتی و توفیق برای همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی، از زحمات و فعالیت‌های عطایی مدیر اسبق آموزش و پرورش تنکابن تقدیر و تشکر کرده و انتصاب عباد ا… مافی را در پست مدیریت آموزش و پرورش تنکابن تبریک گفت.

وی افزود: ایشان از مدیران برنامه دار در عرصه آموزش و پرورش هستند که در مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی تنکابن خوش درخشیدند و امیدواریم با حضورشان در مجموعه مدیریت شهرستان شاهد پیشرفت های بیشتر این مجموعه در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی و … شهرستان تنکابن باشیم.

سعدی پور با اشاره به آغاز فعالیت‌های پروژه مهر در استان خاطرنشان کرد: از شوراهای پروژه مهر شهرستان‌ها و مناطق انتظار می‌رود تا با برنامه‌ریزی و سازماندهی دقیق، پروژه مهر را باقدرت و قوت دنبال کنند.

وی به ایجاد آرامش روحی و روانی در دانش‌آموزان به علت ماه‌ها دوری از فضای فیزیکی مدارس در آستانه مهر ۱۴۰۰ تأکید و تصریح کرد: برای مهری حضوری و بانشاط و پویا، سلامت روان دانش‌آموزان برای ما بسیار حائز اهمیت است و لازم است تا با برنامه‌ریزی دقیق، دانش‌آموزان آسیب دیده از بحران دوری از فضای مدرسه را برای حضور در مدارس، آماده کنیم.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: با اجرای واکسیناسیون معلمان در مردادماه، بتوانیم به صورت حضوری مدارس را بازگشایی کنیم، چراکه هیچ چیزی جایگزین فضای مدرسه در نقش تربیتی پررنگی که ایفا می‌کند، نخواهد شد.

در ابتدای این جلسه نیز مافی، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تنکابن گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات مدیریت آموزش و پرورش تنکابن در برگزاری امتحانات نهایی، المپیادهای علمی و…. ارائه کرد.