هیچ‌کس نمی‌تواند به من بگوید چه کاری انجام دهم

وینفرد شفر گفت: همه و همچنین کارلوس کی‌روش می‌دانند که حسینی دروازه‌بان بسیار خوبی است و او باید دروازه‌بان اصلی تیم ملی در جام جهانی باشد. شاید اگر او به طور اتفاقی کارت زرد بگیرد، سه اخطاره شود و نتواند در دیدار بعدی به میدان برود. من در این خصوص با او صحبت کردم. ما […]

وینفرد شفر گفت: همه و همچنین کارلوس کی‌روش می‌دانند که حسینی دروازه‌بان بسیار خوبی است و او باید دروازه‌بان اصلی تیم ملی در جام جهانی باشد. شاید اگر او به طور اتفاقی کارت زرد بگیرد، سه اخطاره شود و نتواند در دیدار بعدی به میدان برود. من در این خصوص با او صحبت کردم. ما فقط بازیکنان فوتبال نداریم، بلکه تیم ما یک روح بزرگ دارد. وقتی پنج نفر در یک طرف تیم و سه نفر دیگر در طرف دیگر هستند شما نمی‌توانید در بازی‌ها پیروز شوید و همه باید یکدل باشند. از این بابت به تیمم افتخار می‌کنم.سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می‌شود مهدی رحمتی روی تصمیماتش تأثیر دارد، تصریح کرد: شما من را می‌شناسید؟ فکر می‌کنید من چنین کاری می‌کنم؟ در فضای مجازی یک خانم یا یک آقا می‌تواند حرفی بزند و 100 هزار نفر جواب او را بدهند. من مربی جوانی نیستم. هیچ‌کس نمی‌تواند به من بگوید چه کاری انجام بدهم. مسئول تصمیم‌گیری در تیم من هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره جذب بازیکن جدید گفت: دو بازیکن مدنظر ما هستند یکی از آنها شاید آنقدر مطرح نباشد که وقتی اسمش را ببرم همه او را به یاد بیاورند اما بازیکن خیلی محکم و با قدرتی است و می‌تواند در محوطه جریمه حریف توپ را نگه دارد و گل بزند. ما یک بازیکن دیگر هم دعوت می‌کنیم که به ایران بیاید، اما نمی‌توانم اسم او را بگویم. او بازیکن خوبی است و در آسیا همه این بازیکن را می‌شناسند. این بازیکن یک بازیکن پشت مهاجم است.