هیات جودو چالوس می‌تواند میزبان مسابقات آسیایی باشد

از مربیان و جودوکاران شایسته و قهرمان چالوس باحضور مسعود زندی رئیس و یاسر دانشفر نایب رئیس هیات جودو، سلیمان رضوی رئیس اداره ورزش و محمدرضا صادق کوهستانی رئیس کمیته دفاع شخصی شهرستان چالوس تجلیل بعمل آمد. به گزارش حرف، نایب رئیس هیات جودو چالوس در همین رابطه گفت: محمدحسین شیخ‌ الاسلامی مربی، داریوش شمس‌ناتری […]

2
از مربیان و جودوکاران شایسته و قهرمان چالوس باحضور مسعود زندی رئیس و یاسر دانشفر نایب رئیس هیات جودو، سلیمان رضوی رئیس اداره ورزش و محمدرضا صادق کوهستانی رئیس کمیته دفاع شخصی شهرستان چالوس تجلیل بعمل آمد.
به گزارش حرف، نایب رئیس هیات جودو چالوس در همین رابطه گفت: محمدحسین شیخ‌ الاسلامی مربی، داریوش شمس‌ناتری کمک مربی، محمدحسن الکایی و عیسی روایی قهرمانان کشور، شایان صالحی و امیرحسین اسماعیل‌لو مقام سوم ایران در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.
یاسر دانشفر با بیان اینکه هیات جودو چالوس از جمله هیاتهای موفق جودو در سطح استان محسوب می شود افزود: در سال جاری و در تداوم موفقیت های کسب شده توسط جودوکاران چالوس، چند عنوان کشوری و استانی داشتیم.
وی تصریح کرد: عنوان دومی نونهالان استان، قهرمانی جوانان استان که میزبان هم بودیم، کسب عنوان سوم نوجوانان کشور توسط ایان شایان صالحی، عنوان دوم جوانان کشور توسط عیسی ردایی و محمدحسن “سینا” الکایی ( این دو عزیز در انتخابی درون اردویی همه رقبای خود را شکست داده و نفر اول اوزان خود شده و در اردوی تیم ملی حضور دارند) و مقام سوم جوانان کشور توسط امیرحسین اسماعیل لو را در سال جاری داشتیم.
دانشفر ادامه داد: امسال مسابقات انتخابی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات کشور برکزار شد که با درخشش جودوکاران چالوسی و قهرمانی در 5 وزن از 7 وزن همراه بود. به همین منظور نیز از نفرات برتر با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد.
رئیس هیات جودو شهرستان چالوس نیز با تقدیر از عوامل، کادر فنی و جودوکاران این هیات گفت: بدون شک جایگاه جودو چالوس با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود بسیار بالاتر از اینهاست که تلاش می کنیم به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم.
مسعود زندی که بخش زیادی از هزینه های هیات را شخصا بر عهده دارد افزود: حمایت همه جانبه از جودوکاران، ایجاد انگیزه و تجدید روحیه، امید به آینده و ایجاد بسترهای لازم برای دستیابی به موفقیت های بزرگ ضرورتی است که همواره سعی کردیم در حد توان به این موارد توجه ویژه داشته و اقدامات عملی داشته باشیم.
وی با اشاره به میزبانی های چالوس از مسابقات استانی و کشوری گفت: با توجه به انگیزه و ظرفیت هیات جودو در برگزاری مسابقات استانی و ملی، آمادگی این را داریم که میزبان مسابقات بین المللی هم باشیم. با عنایت به اینکه مسابقات آسیایی جودو را در پیش داریم، در صورت حمایت مدیرکل ورزش، استانداری و دیگر مسئولان آمادگی خود را جهت میزبانی از این مسابقات اعلام می کنیم. قطعا در صورتی که این اتفاق رخ دهد میزبان بسیار خوب و شایسته ای برای این مسابقات خواهیم بود.
شایان ذکر است: مسعود زندی (رئیس)، یاسر دانشفر (نایب رئیس)، محمدحسین شیخ الاسلامی (مربی)، داریوش شمس ناتری (کمک مربی)، رضا احمدصادقی (دبیر)، رضا علیرزاده (مسئول کمیته داوران)، دکتر خسرو بالی لاشک (مسئول کمیته استعدادیابی)، محمدرضا صادق کوهستانی (مسئول کمیته دفاع شخصی) هیات جودو شهرستان چالوس هستند.