همه چیز درباره روز بستنی شکلاتی

روز جهانی بستنی شکلاتی هر ساله در 7 ژوئن برگزار می شود و تمام مواردی که برای جشن گرفتن این روز مورد نیاز است، یک بستنی شکلاتی است.

وانیل محبوب ترین طعم بستنی در نظر گرفته می شود، اما از زمانی که ایتالیایی ها شکلات داغ را در سال 1692 منجمد کردند، شکلات یک رقیب نزدیک بوده است. خود این روز جشن احتمالاً توسط یک تولید کننده بستنی برای تشویق فروش بیشتر دسر لذت بخش آغاز شده است، اما این سوال باقی می ماند که آیا واقعاً نیازی به تشویق مردم به خوردن بیشتر بستنی شکلاتی وجود دارد یا خیر.

بستنی شکلاتی از ترکیب پودر کاکائو با تخم مرغ، خامه، وانیل و شکر درست می شود. سپس این دستور پخت منجمد می‌شود و جشن‌گیران ماجراجوتر می‌توانند برای جشن گرفتن روز ملی بستنی شکلاتی دسر خود را بر پایه بستنی درست کنند، یا به سادگی در فریزر را باز کنند و هر وانی را که نزدیک به دست هستند بردارید.

 

اما دقیقا چه چیزی در مورد بستنی شکلاتی است که باید جشن بگیریم؟

در حالی که طعم خوب شکلات قدیمی ممکن است توسط وانیل به آن اضافه شده باشد، ارزش آن را ندارد که هر سال با روز خاص خود جشن گرفته شود و همچنان در 5 طعم برتر بستنی است!

بنابراین، اگر به دلیلی غیر از وجود بستنی شکلاتی نیاز دارید، به جای درستی آمده اید! خوب، اگر اینطور است، آماده باشید که حرف هایتان را بخورید یا بهتر است بگوییم بستنی! بستنی مورد علاقه ثابت در جهان، فقط برای کسانی نیست که در حال جدایی هستند. اما، در حالی که ما در حال بحث در این مورد هستیم – آیا واقعاً کسی دیده است که یک مهمانی در زندگی واقعی وزن بدن خود را در حالی که در مقابل تلویزیون هق هق می کند، در بستنی مصرف کند؟ نه؟ ما اینطور فکر نمی کردیم، اما این موضوع غذایی ضروری که بستنی شکلاتی است را نفی نمی کند. یا حتی فقط بستنی.

بستنی یک غذای لوکس است ! تا اواخر دهه 1800، بستنی فقط برای افراد ثروتمند و فوق نخبگان بود. این به این دلیل است که آنها تنها کسانی بودند که می توانستند آن را وارد کنند و بعد از ورود آن را فریز کنند. بنابراین دفعه بعد که به دنبال یک میان‌وعده لوکس‌تر می‌گردید، به بستنی شکلاتی به عنوان یک غذای معمولی نگاه نکنید.

درست مانند یک تکه شکلات، بستنی شکلاتی بسیار متنوع است – آن را به دسرها، میلک شیک ها اضافه کنید، با مجموعه ای از غذاهای شیرین و خوش طعم روی آن اضافه کنید، یا حتی آن را با سایر مواد غذایی شکلاتی ترکیب کنید تا دسری لذیذ درست کنید بستنی یک افزودنی محبوب به نوشیدنی های دیگر بود.

 

چگونه روز ملی بستنی شکلاتی را جشن بگیریم

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بستنی شکلاتی خوشمزه یک خوراکی همه کاره است، و در حالی که به تنهایی کاملاً خوشمزه است، می توان گفت که برخی از پیشرفت ها در واقع می توانند جذابیت میان وعده یخ زده قهوه ای را افزایش دهند.از طرف دیگر، یا حتی در صورت تمایل در کنار آن، می توانید با بستنی شکلاتی چند دسر لبو درست کنید که باعث می شود بخواهید از غذای اصلی و غذای اصلی صرف نظر کنید و فقط دسر را میل کنید تا زمانی که بدنتان 99.99 درصد بستنی و شکر شود!

هشدار: توصیه های زیر می تواند باعث یخ زدگی مغز شود. لطفا از بستنی مسئولانه لذت ببرید. اما اگر نمی توانید، توصیه های زیر برای کسانی است که به این دسر خوشمزه نیاز دارند.

با قرار دادن زبان در بالای دهان می توان با یخ زدگی مغز مقابله کرد. این به گرم کردن سنسورهای دما در سقف دهان شما کمک می کند که عامل یخ زدگی مغز هستند. کاهش دما سیگنالی را به مغز شما می فرستد که از اتلاف گرما مطلع می شود. به همین دلیل است که در نیمه راه از لذت بردن از خوراکی های یخ زده مورد علاقه خود دچار درد ناگهانی می شوید!