همه پیام‌ها مردمی سفر رئیس جمهوری به مازندران پاسخ داده می‌شود

استاندار مازندران گفت: تمامی پیام‌ها و نامه‌های مردمی هفدهمین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت سیزدهم به استان مازندران پاسخ داده می‌شود. سید محمود حسینی‌پور در بازدید از مرکز سامد در ساری افزود: در آستانه سفر رئیس جمهور به مازندران با توجه به محدودیت‌های کرونایی و امکان نداشتن دیدار حضوری آیت الله رئیسی با […]

استاندار مازندران گفت: تمامی پیام‌ها و نامه‌های مردمی هفدهمین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت سیزدهم به استان مازندران پاسخ داده می‌شود.

سید محمود حسینی‌پور در بازدید از مرکز سامد در ساری افزود: در آستانه سفر رئیس جمهور به مازندران با توجه به محدودیت‌های کرونایی و امکان نداشتن دیدار حضوری آیت الله رئیسی با مردم استان، تلاش کردیم تا با بهره‌گیری از امکانات، بیشترین ارتباط را بین مردم و رئیس جمهور برقرار کنیم. ‌

وی با بیان این که، این مرکز در جهت تسهیل ارتباط مردم با رئیس جمهور با ظرفیت ارتباطی بالا تجهیز شد، خاطر نشان کرد: جوانانی که در این مرکز جوابگوی تماس‌های مردم هستند، آموزش های لازم را دیدند تا صدای مردم را به گوش رئیس جمهور برسانند.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان مازندران تصریح کرد: آیت الله رئیسی دستور داد تا زمانی که به آخرین پیام و مکاتبات مردم مازندران با ایشان پاسخ داده نشد، این مرکز دایر باشد.

حسینی پور گفت : امیدواریم بتوانیم صدای مردم ولایتمدار مازندران را به صراحت و با صداقت به رئیس جمهور و پاسخ آیت الله رئیسی را به مردم شریف استان برسانیم.

استاندار اضافه کرد: این مرکز که در آن همکاران ما و جوانان استان فعالیت دارند، تحت نظارت دفتر رئیس جمهور قرار دارد.     

به گزارش ایرنا، ۶۰۰ کارشناس همزمان با هفدهمین سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به مازندران مطالبات، پیشنهادت و درخواست‌های مردم این استان را از طریق سامانه ۱۱۱دریافت و ثبت کردند.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح روز جمعه ۲۰ اسفند به استان مازندران سفر کرد. بازدید از تعدادی طرح‌ اقتصادی و عمرانی و بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم، دیدار با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست و همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به مازندران انجام شده بود.