همایش  شماره برداران  برق غرب مازندران برگزار شد

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران و اعضای شورای معاونین با شماره برداران شرکت دیدار کردند. کیوان فرح زاد در این دیدار ضمن تبریک سال نو با اشاره به حساسیت شغل شماره برداران گفت: شماره برداران علاوه بر قرائت صحیح کنتور ، در زمینه وصول مطالبات و کاهش تلفات نیز باید تلاش حداکثری خود […]

4

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران و اعضای شورای معاونین با شماره برداران شرکت دیدار کردند.

کیوان فرح زاد در این دیدار ضمن تبریک سال نو با اشاره به حساسیت شغل شماره برداران گفت: شماره برداران علاوه بر قرائت صحیح کنتور ، در زمینه وصول مطالبات و کاهش تلفات نیز باید تلاش حداکثری خود را به کار گیرند. وی با اشاره به اهمیت موضوع کاهش تلفات در صنعت برق، ضمن تشکر از کاهش 4 درصدی تلفات، عنوان کرد: امیدواریم با تلاش مضاعف در سال جاری به هدف تعین شده در کاهش تلفات دست پیدا کنیم.

فرح زاد با توجه به اهمیت مقوله وصول مطالبات افزود: کلیه شماره برداران با برنامه ریزی دقیق و مدون در امر وصول مطالبات فعالیت نمایند.

مدیرعامل شرکت اعلام کرد: به زودی در تمامی امور های هشتگانه قرائت کنتور با استفاده از تبلت و موبایل انجام خواهد شد که آموزش آن به شماره برداران در حال انجام است. وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از تلفات برق غیرفنی می‌باشد از سازماندهی و به کارگیری گروه های تست ، اصلاح و بازرسی خبر داد و گفت: شماره برداران با ارائه گزارش‌های صحیح به این گروه‌ها نقش مهمی در کاهش تلفات ایفا می کنند.