مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران؛

همایش بزرگ روابط عمومی‌ها در بهشهر برگزار می‌شود

حرف آنلاین: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در همایش تجلیل از روابط عمومی های نمونه شهرستان آمل، اعلام کرد: همایش بزرگ روابط عمومی های مازندران، یکشنبه آینده در مجموعه باغ ایرانی عباس آباد بهشهر برگزار می شود.

مرتضی نوربخش، در همایش تجلیل از روابط عمومی نمونه شهرستان آمل با اشاره به این که برخی برنامه های تجلیل ملی و شهرستانی و تراکم برنامه های مدعوین موجب تعویق برگزاری همایش استانی روابط عمومی ها شد، خبر داد: همایش بزرگ روابط عمومی های مازندران یکشنبه آینده در مجموعه باغ ایرانی عباس آباد بهشهر برگزار می شود.

وی، در این همایش که با حضور حسینی، فرماندار شهرستان آمل، حجت‌الاسلام مرتضوی، امام جمعه آمل، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آمل، برگزار شد، افزود: در همایش بزرگ روابط عمومی های مازندران در بهشهر؛ استاندار و یکی از شخصیت های ملی سخنرانی می کنند.

نوربخش در ادامه سخنانش در همایش تجلیل از روابط عمومی های نمونه شهرستان آمل با بیان اینکه شهر آمل یکی از شهرهای بسیار مهم و استراتژیک استان و کشور است، بیان کرد: نگاه مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین با توجه به حوزه روابط عمومی واژه جهاد، بار معنایی متفاوتی یافته است و یکسری احکامی بر آن مرتبط است و نگاه آن فراتر از آن چیزی است که امروز انجام می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه از کاستی‌ها و نقایص حوزه روابط عمومی دستگاه ها و شهرستان ها مطلع هستیم، تصریح کرد: روابط عمومی ها با وجود کمترین نیرو و اعتبارات، بیشترین حجم کار را دارند و واقعا در حال ایثار هستند، یکی از بال‌های روابط عمومی‌ها حوزه رسانه است. در جهاد تبیین رسانه‌ها نقش اساسی دارند.

*آمل میزبان همایش استانی تبیین و روابط عمومی

این مسئول با اشاره به اینکه امروزه با تبلیغات گسترده معاندان مواجه هستیم که باید در مقابل حجم این تبلیغات روابط عمومی‌ها به وظیفه مهم خود واقف باشند، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در خط مقدم جبهه رسانه‌ای قرار دارند و می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشند.

وی از میزبانی آمل برای همایش قرارگاه تبیین و روابط‌عمومی‌های شهرستان خبر داد و گفت: نشست روابط عمومی ها در بخش های مختلف با برنامه های متنوع منبعد بطور مستمر برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در این مراسم از ۶ روابط عمومی پیشکسوت و بازنشسته، ۸ روابط عمومی برتر و چهار کارشناس برتر روابط عمومی در حوزه آموزش و اطلاع رسانی تجلیل شد./پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران