هشدار استاندار مازندران به متصرفان منابع طبیعی آمل

حرف آنلاین: استاندار مازندران، از تصرف وتهاجم به منابع طبیعی در بالادست شهرستان آمل که توسط برخی جریانات قرارگرفته ابرازتاسف کرد. سیدمحمود حسینی پور عصر شنبه در آئین معارفه و تکریم فرماندار ویژه شهرستان آمل افزود: در آستانه عملیات غرورآفرین کربلای ۵ از رزمندگان این حماسه قدردانی کرد و این عملیات محور اصلی عملیات‌های بعدی […]

حرف آنلاین: استاندار مازندران، از تصرف وتهاجم به منابع طبیعی در بالادست شهرستان آمل که توسط برخی جریانات قرارگرفته ابرازتاسف کرد.

سیدمحمود حسینی پور عصر شنبه در آئین معارفه و تکریم فرماندار ویژه شهرستان آمل افزود: در آستانه عملیات غرورآفرین کربلای ۵ از رزمندگان این حماسه قدردانی کرد و این عملیات محور اصلی عملیات‌های بعدی دفاع مقدس شد.

وی افزود: میانگین سنی فرمانده هان گردان‌های در این عملیات ۲۵ سال بودند که دریکی از تهاجمی ترینو خاص ترین نوع عملیات‌ها درجهان که کم نظیر بوده، فقط ایران با تجهیزات اندک در مقابل عراق با پشتیبانی آمریکا و دیگر قدرت‌های جهان بوده که مهمترین عملیات‌های تهاجمی جهان را این کشورها در برابر ایران بکار بردند.

استاندار مازندران افزود: دلیل اصلی همه این موفقیت‌ها همه پاک و نیت‌ها در راه خدا بوده، اما اکنون حتی ۲۴ ساعته همکار می‌کنیم متأسفانه این شاخص‌ها نیست.

حسینی پور گفت: ما تاریخ پر فراز ونشیبی پشت سرگذاشتیم که در آینده از این موقعیت ما خواهند گفت.
وی ادامه داد: تعبیر هزار سنگر، هزار سنگر نیست، سنگر دفاع از اسلام است و تنها شهری که در وصیتنامه آمل نام برده شد، شهر آمل بوده است.

استاندار مازندران گفت: آمل پایتخت جهان تشییع است و تاریخ این شهرستان پراز مفاخر و بزرگان است.

حسینی پور افزود: فرماندار جوان وجدید آمل نخستین قدمی که در این سهر برمی دارد، پایتخت جهان تشیع اسلام الزامات مهمی می‌خواهد که به کمک علما و بزرگان استان وشهرستان کمک بگیرد.

وی افزود: نخبگان وتشکل های زیادی در آمل هستند که یکی از افتخارات بزرگ این شهرستان، تقدیم علمای بزرگ این شهرستان است که نشان از حوزه تمدنی وتاریخی شهرستان آمل است.

استاندار مازندران، از شهرک‌های صنعتی آمل به عنوان خوش نام ترین دربحث صنعتی استان به عنوان الگو یادکرد وگفت: وجود معادن به عنوان گنج بی پایان در آمل هست که باید بهینه استفاده شود.

حسینی پور خطاب به فرماندار جدید آمل گفت: به علت وجود جاده هراز و ورود مسافران پرشمار به این شهرستان، باید به ویترین استان در ورودی استان و گردشگران تبدیل شود.

وی ادامه داد: متأسفانه اکنون فضای زیبایی در ورودی استان و شهرستان نمی‌بینیم که باید مورد بازنگری جدی قرار بگیرد.
استاندار مازندران، همچنین با برشمردن اهمیت به بافت فرسوده آمل که زیبنده این شهر صنعتی و فرهنگی نیست، افزود: نباید اجازه دهیم به واسطه توسعه، المان‌های شهری و هویتی آمل عقب باشد.

وی افزود: یکی از مشکلات استان در حوزه اشتغال است و امروز توقع ما این هست در این حوزه شهرستان آمل با ارائه راه حل‌هایی که تخصص این شهرستان هست به کمک اشتغال استان بیایید.

وی، تصرف وتهاجم به منابع طبیعی در بالادست شهرستان آمل که توسط برخی جریانات قرارگرفته ابرازتاسف کرد وگفت: متأسفانه نوع تعرضی که به منابع طبیعی دارند بسیار زننده است واجازه نخواهیم داد عده‌ای سودجو به حقوق عامه مردم دست درازی کنند که این مورد باید مورد توجه فرماندار باشد.

وی گفت: تشکیل کارگروه ویژه زمین خواری و صیانت از منابع ملی که در این موضوع از ظرفیت رسانه‌ها و مردمی باید در آمل بکارگیری شود.

استاندار مازنددان در بخش دیگری گفت، ما باید به همدلی و همگرایی برسیم که برخی از این موارد ربطی به تحریم ندارد و به سو مدیریت‌ها برمی گردد.

حسینی پور افزود: باید یک انقلابی در حوزه تحول اداری استان اتفاق بی افتاد واین اقدام باید با خواست و حضور مردم باشد. وی افزود: نظارت مردم برعملکرد دستگاه باید بیشتر شود و اگر مردم ولی نعمت ما هستند، باید در عمل ثابت کنیم.

استاندار مازندران در خصوص نخستین جابه جایی فرماندار آمل گفت: این انتخاب و انتصاب یک پیام واضحی دارد که مسئولیت جوان‌های ما را سنگین می‌کند، بنا هست که ما از منظر نیت و تلاش و مردمی بودن به دهه اول انقلاب برگردیم.

وی افزود: در تحقق این هدف مهم از ظرفیت جوانان و تکنولوژی‌ها بهره گیری کنیم که در این مسیر الگوی رفتاری ما حاج قاسم سلیمانی است.
در این مراسم” سیدعباس حسینی” به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه آمل معارفه و “علی رضا شریعت” تودیع شد./مهر