تبلیغات صد میلیونی شهرداری ساری در یک روزنامه + سند
حرف آنلاین:اختصاصی/این روزها کم شایعه تبلیغاتی بودن عملکردها و فعالیتهای شهرداری ساری بر سرزبانها نیست تا اینکه جشن 13 رجب این شهرداری که با حضور جمعیتی چشمگیر صورت گرفت و مهدی عبوری آن حرفهای سنگینتر را بر زبان آورد نشان داد که کشمکشی به غیر از اجرای پروژهها و خدماترسانی به شهر ساری در جریان […]
حرف آنلاین:اختصاصی/این روزها کم شایعه تبلیغاتی بودن عملکردها و فعالیتهای شهرداری ساری بر سرزبانها نیست تا اینکه جشن 13 رجب این شهرداری که با حضور جمعیتی چشمگیر صورت گرفت و مهدی عبوری آن حرفهای سنگینتر را بر زبان آورد نشان داد که کشمکشی به غیر از اجرای پروژهها و خدماترسانی به شهر ساری در جریان است.
مهدی عبوری که این روزها در هر فضایی مخالفان و موافقانی دارد و البته که موافقان احتمال حضور وی را در انتخابات منتفی میدانند اما رفتارهای صورت گرفته کم و بیش بوی انتخابات میدهد حالا اینکه کاندیدای این تبلیغات خود عبوری باشد یا شهردار ساری بخواهد از کاندیدایی خاص حمایت کند آن بحث دیگری است.
اما این قصه هنوز سر دراز دارد و نقطه دیگر این ماجرا، تبلیغات پس از برگزاری این جشن در یک روزنامه سراسری دولتی است.
شهرداری ساری حالا برای ادامهدار کردن آنچه موفقیت میخوانندش دست به ابتکاری جالب و مثال زدنی زد و رپرتاژ آگهی 100 میلیون تومانی را نیز ضمیمه فاکتور این برنامه نمود.
اگرچه به اندازه کافی در رسانهها خبرگزاریها، سایتهای محلی و کشوری و روزنامهها سراسری و محلی به این جشن پرداخته شد ولی این هزینه جای پرسش دارد.
پرداخت این هزینه از جیب مردم و خزانه شهر ساری پرسشی است که به واقع سفارشدهندگان این آگهی حدود یک صد میلیون تومانی( طبق تعرفه مندرج در این روزنامه) باید به افکار عمومی بدهند.
به گزارش حرف آنلاین؛ شهرداری ساری باید پاسخگو باشد که خرج این هزینه اگر ادامه سریالهای تبلیغاتی برای هدف خاصی نیست چه منظور دیگری میتواند داشته باشد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0