نماینده مردم آمل در مجلس:

آقای وزیر فکری به حال زباله، این غده سرطانی در آمل بکنید

حرف آنلاین: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای وزیر فکری به حال زباله این غده سرطانی در کاسه سد آمل بکنید، از وعده رئیس جمهور ۲ ماه گذشته و نیاز به بودجه به شدت حس میشود.

رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس در نشست وزیر اقتصاد و دارایی با مجمع نمایندگان و فعالان اقتصادی استان مازندران، گفت: بحث تامین بودجه مشکل پسماند در مازندران معضل است.

وی با اشاره به وعده رئیس جمهور در تامین بودجه و حل مشکل پسماند ظرف مدت ۶ ماه نداریم، خاطرنشان کرد: دو ماه از ۶ ماه گذشته و شاهد اقدامی نبوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: الان برای حل مشکل پسماند که در کاسه سد آمل قرار دارد، آقای رئیس جمهور وعده دادند، معضل دیگری وجود دارد که نیاز به بودجه دارد، اگر از امروز ۱۰ کامیون در آن منطقه حضور پیدا کرده و شبانه‌روز بخواهند زباله را حمل کنند ۱۲ سال طول می‌کشد.

حاجی پور خواستار تخصیص بودجه برای حذف غده سرطانی که اکنون در درون سد قرار دارد شد و گفت: این زباله‌ها هم باعث آلودگی منابع زیرزمینی شده و هم مشکلاتی ایجاد کرده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی درباره حمایت از تولیدکنندگان، تاکید کرد: ما به جای اینکه دست این عزیزان را بگیریم به آن‌ها در حوزه مالیاتی و غیره فشار می‌آوریم، ۵۰ درصد صنایع مازندران نیز در آمل مستقر است، اکثر صنعت‌گران ما امروز به جهت بستن مالیات سنگین روی محصولات در حال تعطیل کردن کارخانه خود هستند ما هم راه را چنان برایشان بستیم که قدرتی ندارند در حالی که اگر حمایت کنیم اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.