نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در قائم‌شهر افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از افتتاح نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در 15 مرداد سال جاری در شهرستان قائم‌شهر خبرداد. سیف‌الله فرزانه با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه ملی در بخش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گفت: این نمایشگاه با بیش از 150 غرفه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود. […]

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از افتتاح نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در 15 مرداد سال جاری در شهرستان قائم‌شهر خبرداد.

سیف‌الله فرزانه با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه ملی در بخش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گفت: این نمایشگاه با بیش از 150 غرفه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود. وی با اشاره به حضور80 هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از سراسر کشور گفت: در این نمایشگاه آثار شاخص و بومی هر استان، به نمایش درخواهد آمد.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری مازندران افزود: آثار دارای نشان مهر اصالت بین‌المللی و ملی استان بخش مهمی از این نمایشگاه است. وی همچنین از برپایی کارگاه آموزشی در رشته‌های سفال و لاک‌تراشی برای مردم به‌خصوص کودکان بازدیدکننده از نمایشگاه خبر داد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه جشن نشان جغرافیایی 5 رشته جاجیم، گلیج، متکازین، لاک تراشی و سفال نیز برپا خواهد شد. به گزارش فارس، نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از 15 تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت 17 تا 22 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.