تحلیل فنی تیم نساجی در گفت‌وگو با مسگر ساروی؛

نساجی نیازمند خلق موقعیت

حرف آنلاین: کاپیتان سابق تیم نساجی پیرامون دیدار نساجی مازندران و مس کرمان در جام حذفی با بیان اینکه حدفی شگفتی‌ساز است، بر لزوم تغییر تاکتیک در خصوص ابتکار و ایجاد موقعیت توسط تیم نساجی در بازی بعدی تاکید کرد.

حسین مسگر ساروی ۶۴ ساله اهل قائمشهر از بازیکنان تیم نساجی در سال ۱۳۶۴ در گفت‌وگو با حرف مازندران، خاطرنشان کرد:
تیم نساجی از سال ۱۳۶۲ با همکاری بنده با حاج رحیم دستنشان تشکیل شد، بنده از سال ۱۳۶۴ برای تیم شروع به بازی کرده و به استخدام تیم درآمدم، در ان دوران سال در مازندران قهرمانی داشتیم در سطح کشور باشگاه‌ها هنوز فعالیت آنچنانی نداشتند، تیم منتخب نساجی توانسته بود در پاکستان جام طلایی را کسب کند.

وی با اشاره به بازی تیم نساجی با مس کرمان در جام حذفی، اظهار کرد: ما همیشه در این نوع بازی‌ها شاهد این هستیم که چهره‌های جدید خودشان را نشان می‌دهند و اینکه رشد قابل توجهی به‌خصوص از جانب تیم‌های رده پایین می‌بینیم که در کل میتوان گفت که جام حذفی شگفتی‌ساز است.

مسگر ساروی افزود: دو تیم خلیج فارس ماهشهر و مس کرمان لیگ یکی بودند تا مرحله نیمه نهایی بالا آمدند ولی سبک بازی آن‌ها با تیم لیگ برتر فرق می‌کند.

بازیکن دهه شصتی تیم نساجی، عنوان کرد: ما دیشب یک بازی سراسر حمله‌ای را از سوی نساجی شاهد بودیم اما موقعیت‌هایی را می‌توانست خلق کند که نکرد به خصوص در نیمه اول، از طرفی تیم مقابل لایه‌های دفاعی را قوی کرده بود اما نساجی سرعت بازی قوی‌ای نداشت و بااحتیاطی را در دستور کار داشت اشتباهاتی انجام داد.

وی همچنین از وجود عدم حمایت‌ها و پاس دقیق به بازیکنان نسبت به هم سخن گفت و
علتش را اینگونه بیان کرد: نساجی باید شجاع تر بازی می‌کرد اما در نیمه اول با تک فرروارد بازی کرد.

مسگر ساروی با بیان اینکه مس کرمان جزو تیم‌هایی هستند که موقعیت صعود را دارند، یادآور شد: بازی به وقت اضافه کشیده شد در صورتی که میتوانست در نیمه اول کار را تمام کند چرا که ۷۰ درصد موقعیت از آن نساجی بود اما هیجگونه ابتکارات تاکتیکی در زمین اجرا نشد.

این بازیکن پیشکسوت گفت: از نظر من برای این بازی هیچ امتیازی به تیم داده نمی‌شود امیدواریم در بازی با اراک اشکالات را ترمیم کند البته در نیمه دوم طرح حمله تغییر کرد سرعت عمل‌ها بیشتر شد.

وی تاکید کرد: مشاهده بازی تمیهای برتر جهان نشان از کمترین فرصت‌سوزی دارد امیدواریم دز فینال تغیبر تاکتیک اعمال شود، وقتی ۴۰ هزار نفر هوادار در استادیوم حضور دارند باید زیبایی‌های بازی را ببینند.

مسگرساروی ادامه داد: خوشبختانه تغییراتی در وقت اضافه انجام شد خوب بود مس کرمان هم با تعویض‌ها بازی خوبی ارائه داد هر چند نمی‌توانست موقعیتی در مقابل نساجی داشته باشد، خوشبختانه آقای نظری پنالتی را رقم زد به سهم خودم به همه تبریک میگویم از این گذرگاه عبور کردیم‌.

کاپیتان سابق نساجی با تاکید بر اینکه بازی با اراک به مراتب بازی سختتری خواهد بود، اذعان داشت: نساجی باید بیشتر حواسش را جمع کند در قسمت فراورد بازیکنی به نام اسلامی داریم ولی موقعیت را تبدیل به گل نکرد، باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم این بازی درسی باشد که میزان وقت‌کشی تیم مقابل را درنظر گرفته تا از تمام وضعیت‌های موجود به نحو شایسته استفاده کنند تا قهرمانی را برای استان به ارمغان بیاورند.