نساجی مازندران راهی فینال شد

حرف آنلاین: دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین دو تیم نساجی مازندران و مس کرمان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این مسابقه در پایان ٩٠ دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه تیم نساجی توانست با گل حامد شیری از روی […]

حرف آنلاین: دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین دو تیم نساجی مازندران و مس کرمان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این مسابقه در پایان ٩٠ دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه تیم نساجی توانست با گل حامد شیری از روی نقطه پنالتی در دقیقه ١١٨ به پیروزی برسد و راهی فینال شود. حریف این تیم در دیدار پایانی آلومینیوم اراک خواهد بود.

 پنالتی‌زنی که نساجی را به فینال برد

کاپیتان باتجربه‌‌ نساجی امشب توانست پنالتی مهم دیگری را برای تیمش به گل تبدیل کند و شاگردان الهامی را با گلزنی خود به فینال جام حذفی رساند.

به گزارش “ورزش سه” بدون‌تردید یکی از مهره‌های کلیدی نساجی در فصول گذشته، حامد شیری کاپیتان باتجربه‌‌ این تیم بوده که عملکردی درخشان را از خود در ترکیب نساجی به جای گذاشته و در هفته‌‌ گذشته با گل کردن دو پنالتی سرنوشت‌ساز تیمش را در یک‌قدمی فتح جام حذفی قرار داده است.

شیری پشت آخرین ضربه‌‌ پنالتی مقابل استقلال در یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایستاد و با ضربه‌ای دقیق دروازه‌‌ آبی‌ها را فرو ریخت و نساجی را به نیمه‌نهایی جام حذفی رساند.

او امشب برخلاف بازی قبلی در جریان مسابقه صاحب ضربه‌‌ پنالتی شد و در دقیقه 118 توانست قفل دروازه‌‌ مس کرمان را بشکند و توپ را به تور دروازه‎ی حسین شهریاری دوخت تا دومین پنالتی سرنوشت‌ساز خود در جام حذفی را به گل تبدیل کرده باشد و نساجی را به فینال برساند.

حامد شیری امیدوار است با حفظ درخشش خود در خط دفاعی نساجی و البته عملکردی درخشان در فاز هجومی بتواند در بازی با آلومینیوم اراک هم مثمرثمر باشد و در پایان، جام قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران را در ورزشگاه یادگار امام تبریز بالای سر ببرد و قهرمانی در این تورنمنت را با پیراهن نساجی در کسوت کاپیتان تجربه کند.