نخستین پیروزی نساجی چی ها در لیگ برتر

مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران پس از اولین برد لیگ برتری این تیم به رختکن رفته و از اعضای تیم تقدیر و تشکر کردند. به گزارش حرف آنلاین، در دیدار نساجی و نفت مسجد سلیمان، ضربه پنالتي دقیقه ۷۰ توسط محمد عباس زاده از تیم نساجی مقابل مسجدسلیمان از دست رفت اما گل نساجي […]

n83010094-72507107

مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران پس از اولین برد لیگ برتری این تیم به رختکن رفته و از اعضای تیم تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش حرف آنلاین، در دیدار نساجی و نفت مسجد سلیمان، ضربه پنالتي دقیقه ۷۰ توسط محمد عباس زاده از تیم نساجی مقابل مسجدسلیمان از دست رفت اما گل نساجي مازندران توسط علي اصغر عاشوري در دقیقه ۵۱ زده شد.

فرهاد صنیعی فر مالک و رئیس  هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران و علی امیری مدیرعامل باشگاه نیز با حضور در رختکن تیم از زحمات سرمربی، کادرفنی، سرپرست تیم، بازیکنان و سایر اعضای تیم تشکر و قدردانی کردند.

فرهاد صنیعی فر ضمن گفتن خسته نباشید به همه اعضای تیم، در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: فوتبال یک ورزش گروهی است و این برد حاصل تک تک اعضای تیم است و همه باید برای تیم تلاش کنند.. از شما بازیکنان گرفته تا علی امیری مدیرعامل، جواد نکونام سرمربی، فرزاد مجیدی سرپرست و سایر مربیان و همه اعضای تیم همه زحمت کشیدید و یکدل شدید تا اولین برد را کسب و تقدیم این هواداران عاشق کنیم که تا ثانیه آخر بازی از تیم حمایت کردند. این پیروزی شروع موفقیت های آتی نساجی است و مطمئنم بردهای باشکوه تری هم در راه خواهد بود.