مشاور وزیر میراث فرهنگی در مازندران؛

علی طلوعی : به شیوه سیاست‌مداران کار نمی‌کنیم

حرف آنلاین: مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: طبق نقشه راه جدید در وزارتخانه قطعا با شیوه سیاست‌مداران کار نخواهیم کرد چرا که وزارتخانه یک مجموعه کاملا اجتماعی و فرهنگی است.

علی طلوعی در تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران که با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهردار ساری در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد، اظهار کرد: در مدت یک سال‌های که سکان وزارتخانه به دست تیم جدید مدیریتی افتاد اتفاقات مبارکی رقم خورد.

علی طلوعی افزود: وزارت میراث با نقشه راه جدید با این نگاه که وزارت میراث مرکز جهان بوده، اینکه با فقر دست و پنجه نرم نخواهیم کرد، فرصت کار کردن را غنمیت میدانیم و اینکه قطعا با شیوه سیاست‌مداران کار نخواهیم کرد وزارتخانه یک مجموعه کاملا اجتماعی و فرهنگی است، گام برمیدارد‌.

وی ادامه داد: مدیری که شجاعت در تصمیم‌گیری نداشته باشد از نظر ما مدیر نیست، مجتهد بودن و تعامل داشتن در کار نیز لازمه مدیریت است، از طرفی هیچ احدی در جایگاه و مسئولیتی حق دخالت در کار مدیران را ندارد.

گفتنی است طی این مراسم صادق برزگر حکم مدیرکلی را از مشاور وزیر به نیابت از آقای ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دریافت کرد.