موفقیت تازه بازیگر مسلمان هند

حرف آنلاین: هنرمندان مسلمان سینمای هند یک بار دیگر شگفتی تازه‌ای در جدول گیشه نمایش سینماهای این کشور آسیایی آفریدند. این بار عامرخان با فیلم تازه‌اش جان تازه‌ای به سینماهای کشور هند داد. «پی کی» کمدی درام انتقادی تازه این خان بزرگ بالیوود در چهار روز اول نمایش عمومی خود در هند نزدیک 116 کرور(حدود22 […]

حرف آنلاین:

هنرمندان مسلمان سینمای هند یک بار دیگر شگفتی تازه‌ای در جدول گیشه نمایش سینماهای این کشور آسیایی آفریدند.

خبرگزاری فارس: شگفتی‌سازی «پی کی» در سینمای هند/عامرخان در نقش یک موجود فضایی

این بار عامرخان با فیلم تازه‌اش جان تازه‌ای به سینماهای کشور هند داد. «پی کی» کمدی درام انتقادی تازه این خان بزرگ بالیوود در چهار روز اول نمایش عمومی خود در هند نزدیک 116 کرور(حدود22 میلیون دلار)فروش کرد.

تحلیل گران اقتصادی سینما قبل از این،پیش بینی موفقیت کلانی برای این فیلم می‌کردند.

استقبال تماشاگران در آمریکای شمالی،امارات متحده عربی،استرالیا،پاکستان و مالزی هم از «پی کی» بالا بوده است.

در قصه فیلم،عامر خان در نقش یک موجود بیگانه فضایی بازی کرده که راهی زمین می‌شود و سر از منطقه راجستان هند در می‌آورد.او که در قالب بدن یک انسان به زمین آمده،از نزدیک با مشکلات مختلف مردم زمین اشنا می‌شود.

راجکومار هیرانی که قبل از این «3 احمق» را با بازی عامرخان ساخته،کارگردان «پی کی» است. سانجی دات،آنوشکا شارما و سوجانت سینگ راجپوت هم در این کمدی انتقادی حضور دارند.

اهل فن عقیده دارند این فیلم رکوردهای فروش را در جدول گیشه نمایش هند خواهد شکست و تبدیل به پرفروش ترین محصول کل تاریخ سینمای هند خواهد شد.

رکورددار قبلی «دوهم 3» با بازی عامرخان در روزهای پایانی سال گذشته میلادی اکران عمومی شد و نزدیک 280 کرور در هند فروش کرد./فارس