موفقیت با قیمت ارزان بدست نمی آید

  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص آخرین مرحله آماده سازی جهت رویارویی با ازبکستان بیانیه ای را صادر کرد.متن بیانیه کارلوس کی روش  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با عنوان «تابلو نتیجه و قیمتی که باید پرداخت شود» به شرح زیر است: «در فوتبال و یا در زندگی ما همیشه تابلوی نتیجه ای […]

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص آخرین مرحله آماده سازی جهت رویارویی با ازبکستان بیانیه ای را صادر کرد.متن بیانیه کارلوس کی روش  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با عنوان «تابلو نتیجه و قیمتی که باید پرداخت شود» به شرح زیر است:

«در فوتبال و یا در زندگی ما همیشه تابلوی نتیجه ای داریم که شرایط ما را شرح می دهند. برای تیم ما تابلوی نتیجه واضح است: ما در رده نخست گروه قرار داریم. ما هیچ باخت و گل خورده ای نداریم.

اما ما هنوز در جایگاهی نیستیم که انتظارش را داریم. ما هنوز در جایگاهی نیستیم که می خواهیم باشیم. این درست است که ما بهتر از آنچه که در گذشته بودیم هستیم اما تابلوی نتیجه ما امروز فقط مسئولیت ما را افزایش می دهد و دانستن این موضوع که استانداردها و خواسته های ما بالاتر رفته.

این موضوع بسیار مهم است که گفته شود چون بازی ما هنوز به اتمام نرسیده است. درحقیقت ما ۳ تا ۹۰ دقیقه دیگر (سه مسابقه دیگر) برای بازی کردن داریم تا به آرزوها و موفقیت برسیم. دوباره در فوتبال و در زندگی ، برد و موفقیت با قیمت ارزان بدست نمی آید! ما همه باید سخت تر از همیشه کار کنیم، ما همه باید یک چیز بیشتر و متفاوت تر داشته باشیم. بدلیل اینکه اگر ما می خواهیم تغییر ایجاد کنیم در نهایت این تنها راهی است باید پیش بگیریم. اگر می خواهیم موفق بشویم یک قیمت وجود داردکه باید بپردازیم. دوباره، پیروزی ها هرگز آسان بدست نمی آیند. در این لحظه فداکاری وقف کامل تیم ملی را به جایگاهی که ما آرزویش را داریم می رساند. همه برای تیم ملی».

*بازهم بنزین سبز در باک تیم ملی

درحالی که انتقاداتی به اردوهای کی‌روش وارد است اما او برنامه جدیدی برای اضافه کردن جوان‌ها به حلقه رقابت دارد، کاری که کم فروشی بازیکنان را از یاد همه برده است. در حالی که پیروزی و برد و حداکثر نباختن برای تیم ملی ایران به عادتی شیرین تبدیل شده و شاید برای برخی به همین دلیل دیدارهای تیم ملی از جذابیت خارج شده باشد، تیم کی روش هر روز بهتر از روز قبل عمل می کند و حریفان را از جلوی پا بر می دارد. آخرین این رقبا مونته نگروی اروپایی بود که از جلوی پای ایران برداشته شد در حالی که می کوشد تا به جام جهانی ۲۰۱۸ برسد.نکته اما این است که کی روش نه تنها بازی ها را می برد بلکه با بازی دادن به جوانترها چنان تیمی می سازد که غرور به خودی خود از بین می رود. به ترکیب تیم ملی ایران نگاه کنید، احسان پهلوان و سعید آقایی را در تیم ملی می بینید. این دو بازیکن به گفته خود کی روش در واقع محصول بازی با مونته نگرو هستند که در این دیدار روییدند، همانطور که پیش ترها آزمون ها و ترابی ها و امیری ها و … روئیده بودند.به گزارش مهر، کی روش اصلا تیم ثابتی ندارد و به همین دلیل است که تیمش اسیر سقوط در غرور نمی شود. قوچان نژاد منتظر لغزش آزمون می ماند و آزمون منتظر اشتباه قوچان نژاد. امیری منتظر است، پهلوان درست پشت گردن او، آقایی آن سمت، اینطرف کنعانی زادگان است که می خواهد لطف کی روش را جبران کند و کمی آن طرف تر رامین رضائیانی است که می داند کی روش آخرین سنگر او برای بزرگی کردن دوباره است و نه تنها دست از پا خطا نمی کند بلکه با تمام قدرت بازی می کند طوری که پس از ماه ها بازی نکردن دو پاس گل می دهد تا دهان منتقدان کی روش را در مورد خودش ببندد.